تمرین تئاتر آقای بازیگر به همراه پسرش

بهروز بقایی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون روز سه شنبه نهم آبان گفت: مشغول نگارش ۲ فیلمنامه هستم که به زودی ویرایش نهایی و بازنویسی آن به اتمام می رسد که تصمیم دارم پس از انجام این مراحل نسبت به تولید آنها در وقت مقتضی اقدامات لازم را انجام دهم. این در حالی است که همراه پسرم بهرنگ بقایی مشغول تمرین چند اثر نمایشی هستیم که به زودی جزییات اجرای عمومی این آثار نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از حضورش در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات گفت: آنچه مهم و گویاست این است که جامعه در حال دگردیسی است، دگردیسی که قطعا در داخل آن خرده خاکسترهایی وجود دارد. به نظر من مهم این است که بتوانیم با این انگیزه پرشور که من در نمایشگاه مطبوعات آن را لمس کردم به راه خود ادامه داده و باور کنیم ما یک ثروت بسیار بزرگ هستیم و حضور داریم.

بقایی ادامه داد: اجتماع نمایشگاه مطبوعات یعنی همان بودن به چند زبان، ما باید یاد بگیریم که در سرزمینی زندگی می کنیم که زبان های مختلفی در آن وجود دارد اما همه ما از درونیات و علاقه های واحدی برخورداریم که باید آن را تقویت کنیم. ما هیچ وقت نباید یادمان برود که در کدام کشور عزیزی زندگی می کنیم.