به گزارش فارس، عزیز محمدی در گفتوگو با شبکه تهران در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس نسبت به زمان بازی با استقلال گفت: متاسفانه باشگاه های ما فکر می کنند سازمان لیگ باید برنامه ریزی خود را طبق نظر یک باشگاه انجام دهد. برنامه جام حذفی را قبلا ارائه کرده و تاریخ مسابقات این مرحله را ۱۱ و ۱۲ آذر در نظر گرفته بودیم اما چون بازی های مرحله قبلی دیرتر انجام شد مجبور به تغییر زمان بازی ها شدیم.

وی افزود: پرسپولیس به دلایل مختلف چون با بازیکنان مصدوم روبرو بود و این مسئله هم به خودشان مربوط است از سازمان لیگ خواستند زمان بازی تغییر کند اما من به رویانیان، استیلی و زارع قائم مقام باشگاه در سازمان لیگ برنامه را نشان و توضیحات لازم را دادم. حتی رویانیان به من گفت که او را حلال کنم چون پشت سرم غیبت کرده است. به او گفتم ایرادی ندارد. اگر از ما انتقاد درست شود می پذیریم اما متاسفانه آقایان چون نتوانستند کاری کنند کار را به بازیکن سپردند تا اظهار نظر کند.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: در هیچ جای دنیا مربی و بازیکن علیه داور و مسئولان برگزار کننده مسابقات صحبت نمی کنند. علی کریمی بازیکن بزرگی است و او را دوست داریم و طبیعی بود بعد از ۱۲۰ دقیقه بازی و فشاری که تحمل شده این صحبت ها مطرح شود. باخت بدی آوردند اما خواهشم از علی کریمی این است که بیشتر به مسائل خودش برسد و اگر از من هم هر نوع مطلبی دارد و نیاز به افشاگری است بگوید. هیچ اشکالی ندارد. ما در حال کار برای باشگاه ها هستیم.

محمدی در پاسخ به این سؤال که گفته می شود به دلیل رفاقت با فتح الله زاده تاریخ دربی را تغییر نداده گفت: این حرف ها کدام است. باشگاه استقلال بعد از بازی های تیم ملی خواستار تغییر روز بازی شد اما قبول نکردیم ولی تاریخ بازی پرسپولیس را تغییر دادیم. اگر پرسپولیس این بازی را می برد باز هم از این حرف ها می زد؟

رئیس سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا از علی کریمی به کمیته انضباطی شکایت می کند یا خیر، گفت: اگر کسی مطلبی در خصوص من دارد بگوید آمادگی شنیدنش را دارم. ناظر بازی هم گزارش کامل این مسائل را به کمیته انضباطی می دهد و او می تواند به کمیته انضباطی بیاید و آنجا حرف هایش را بزند. هر کسی نباید به خود اجازه دهد در حیطه ای که به او مربوط نیست اظهارنظر کند. مدیر باشگاه می تواند معترض باشد و مسائل مربوط به تیم خود را پیگیری کند.