به گزارش ایرنا، در این انفجار در پایتخت ایتالیا بوقوع پیوست، 'مارکو کوکانیا ' مدیرکل شرکت دولتی اخذ مالیات 'اکوئیتالیا'، از ناحیه دست و صورت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

حال مجروح انفجار خوب گزارش شده است اما به گفته منابع بیمارستانی، قربانی این انفجار پس از عمل جراحی دست، یک انگشت خود را از دست داد.

بسته پستی حاوی بمب ظهر امروز به آدرس مدیر این شرکت ایتالیایی ارسال شده بود.

پس از انفجار بمب ماموران آتش نشانی و پلیس امنیت و ماموران خنثی سازی با احتمال انفجارهای دیگر در محل حادثه حاضر شدند و رفت و آمد در منطقه را کنترل و محدود کردند.

دادستانی رم پس از انفجار این بمب در پایتخت ایتالیا، پرونده ای مبنی بر اهداف تروریستی علیه افراد ناشناس گشود و دستور پیگیری صادر کرد.

پلیس ایتالیا، آنارشیست های ایتالیایی را متهم به انفجار امروز در رم کرده و وقوع آن را در ارتباط با انفجار در بانک آلمانی ' Deutsche Bank ' ذکر کرد که که فدراسیون آنارشیست های غیر رسمی مسوولیت آن را برعهده گرفته است.

منابع خبری ایتالیایی از سویی این انفجار را همانند انفجارهای سال گذشته در آستانه جشن های کریسمس سال گذشته در سفارتخانه می دانند که از سوی آنارشیست های ایتالیا برنامه ریزی شده بود و از طرفی اشاره کرده اند که شرکت ایتالیایی اخذ مالیات 'اکوئیتالیا '، نهادی اساسی برای عملکرد دولت محسوب می شود.