به گزارش باشگاه خبرنگاران، بهزاد علیشاهی عضو سابق گروهک تروریستی منافقین که بیست سال بعنوان مجری، نویسنده و برنامه ساز در شبکه ماهواره ای منافقین بوده با اشاره به خبر روزنامه القدس العربی که خبر از انتقال دستشویی متعلق به صدام در سلول وی به موزه نظامی آمریکا داده بود، در وبلاگ خود می نویسد: بر همه واضح و مبرهن است که کار آفتابه نظافت و طهارت است از شستن دست تا دیگر اعضا و اجزا؛ ما هم کارمان این بود که صدام حسین هرجا خرابکاری میکرد شستشو و طهارتش دهیم چه در قیام کردها باشد چه شیعیان و چه جنگ ایران و عراق؛ همه جا کارمان طهارت دادن و پاک کردن و نجات صدام بود.

کار دیگر آفتابه هم اگر سوراخ نباشد که ما نبودیم ذخیره آب است که ما این کار را هم انجام میدادیم و وقتی قوای صدام حتی گارد ویژه نافرمانی میکردند باز ما در خدمتش بودیم و آب داشتیم.

کار دیگر آفتابه البته این است که همیشه در جای خودش باشد مثلا آفتابه را در یخچال نمیگذارند ماهم خب همیشه سرجای خودمان بودیم. البته همه اش این نیست شباهتهای دیگری هم با آفتابه داریم حتمأ شنیدید که: یکی میره دستشویی و میزنه آفتابه را لت و پار میکنه بهش میگن برای چی این بلا را سر آفتابه آوردی میگه آخه برام ژست گرفته بود. یعنی آفتابه کلا یک پوزیشن و ژست و وقار خاصی داره درست مثل ارتش آزادیبخش و فرمانده کل قوای آن و رئیس جمهور و بقیه چیزهاش.

آمریکایی ها دارن از عراق میرن و تنها چیزی که طبق اخبار با خودشون بردن دستشویی صدام بوده که گفتن البته جزو اموال مردم عراق نیست؛ خب با این دفاع منطقی، حالا باید آمریکایی ها مجاهدین (منافقین) را هم با خودشان به آمریکا ببرند، البته آنجا دم دست هم هستند و هر کاری داشته باشند، مجاهدین (منافقین) در خدمتند.