تازه‌ترین قیمت‌ آپارتمان‌های شمال تهران

مدتی است که در بین آگهیهای فروش و حتی پیشفروش آن دسته از واحدهای مسکونی که در شمال تهران واقع شدهاند، استخر روباز به عنوان یکی از امکاناتی است که برای خریداران در نظر گرفته میشود.

بررسی‌های «دنیای اقتصاد» نشان می‌دهد که گزینه استخر روباز، کم کم در بازار مسکن مناطق شمالی تهران به عنوان یکی از امکانات رفاهی در حال باب شدن است و این موضوع می‌تواند نشان دهنده این مساله باشد که فراهم کردن چنین امتیازی برای هر آپارتمان یا برج‌های مسکونی چقدر توانسته در میزان جذب مشتری موفق و کارآمد باشد!
برای مثال، در یک آگهی پیش فروش با عنوان «تنها پروژه خاص شمیران» مشاور املاکی اظهار کرده است: در ۶ هزار متر مربع زمین در بین کلیه واحدها فقط ۳ واحد مسکونی با متراژهای ۳۸۵،۴۳۰ و ۶۱۰ متر مربع که طراحی آن توسط یک آرشیتکت آلمانی صورت گرفته در منطقه زعفرانیه آماده پیش فروش است.
این بنگاهدار در ادامه تاکید کرده است: ساکنان واحدهای مذکور می‌توانند از تعدادی استخر روباز و همچنین سرپوشیده بهره‌مند شوند.
از سوی دیگر، در منطقه فرشته یک واحد مسکونی دیگر با متراژ ۲۵۱ متر مربع به بازار مسکن برای پیش فروش عرضه شده است. این واحد مسکونی در طبقه دوازدهم واقع شده و ارتفاع سقف آن بیش از ۴ متر مربع است و یک استخر روباز هم برای ساکنان این آپارتمان طراحی شده است.
از طرف دیگر، در بازار اجاره واحدهای مسکونی شمال تهران برخی از واحدهای متراژ بزرگ با آشپزخانه مبله به مستاجران تحویل داده می‌شود.
آشپزخانه اغلب واحدهایی که متراژشان از ۱۳۰ متر مربع بیشتر است و در شمال تهران قرار دارند به صورت مبله است.
برای مثال یک واحد مسکونی ۱۸۵ متری نوساز با دو پارکینگ و آشپزخانه مبله به بازار اجاره معرفی شده است.
علاوه براین، در محدوده الهیه موجری واحد ۲۱۵ متری خود را که آشپزخانه آن مبله است به متقاضی اجاره می‌دهد.