راه اندازی شبکه تلوزیونی کشاورزی

کاظم فرهمند در گفتگو با خانه ملت با بیان اینکه دو موضوع در دستور کار روز یکشنبه (بیستم آذرماه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی قرار دارد گفت: بررسی گزارش عملکرد سازمان دامپزشکی کشور در دستور جلسه این کمیسیون قرار دارد.

نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین به دعوت این کمیسیون، ابراهیم عزیزی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور میهمان کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی خواهد بود و بحثپیرامون ماده ۲۱۷ قانون برنامه پنجم و بسته پیشنهادی دولت در بودجه بخش کشاورزی بخش سال ۱۳۹۱ ادامه می‌‌یابد.

وی با اشاره به اینکه قرار بود شبکه تلویزیونی مختص بخش کشاورزی دایر شود گفت: به همین منظور، روز سه‌شنبه(۲۲آذر) بررسی نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی در بخش کشاورزی و عملکرد این سازمان در اجرای ماده ۱۸ قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی با حضور عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار داشت: در دستور کار این روز، رسیدگی به طرح اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور (چاپ۲۹۸) که چند جلسهایست آغاز شده ادامه مییابد و نیز گزارش هیأت تحقیق و تفحص درباره علل واردات دام زنده به کشور بررسی میشود.