به گزارش زندگي، استعفاي حميد استيلي پروسه جذب مربي سرخپوشان را جلو انداخت تا جاييكه در فاصله كمتر از ۲۴ ساعت از استعفاي سرمربي پرسپوليس، ميشنويم كه مراحل مقدماتي جذب مربي خارجي به پايان رسيده و اين مربي ظرف ۴۸ ساعت آينده رسما معرفي مي شود.
رویانیان در حالی این خبر را اعلام می کند که ترجیح می دهد نامی از گزینه مورد نظرش بر زبان نیاورد اما تاکید دارد که این مربی موقت است.
با این حال شنیده ها از باشگاه حکایت از این دارد که مارکو فان باستن، مربی مطرح هلندی، گزینه اصلی رویانیان بوده، ضمن اینکه مدیر عامل باشگاه با دونادونی ایتالیایی هم مذاکراتی انجام داده است.
به هر حال اگر فان باستن گزينه اي باشد كه رويانيان مي گويد با او به توافق رسيده، بايد براي اين سوال پاسخي پيدا كرد؛ آيا اين مربي نام آشناي هلندي، گزينه موقت مدير عامل باشگاه است؟ به هر حال حرف هايي كه امروز از زبان مديران باشگاه شنيده مي شود، ضد و نقيض است چون در شرايطي كه رويانيان تاكيد دارد، گزينه مورد نظرش خارجي است و مديران زير مجموعه باشگاه هم تاكيد دارند كه رويانيان با فان باستن به توافق رسيده، علي پروين مي گويد به او براي مربيگري در اين تيم پيشنهاد شده است.