عقب نشینی هیئت موسس دانشگاه آزاد در برابر احمدی نژاد

سرویس سیاسی افکار نیوز - چندي پيش اخباري مبني بر تاكيد محمود احمدي نژاد براي تشكيل اولين جلسه هيئت امناي دانشگاه آزاد در آذرماه سال جاري منتشر شد كه متعاقب آن طي دستوري از سوي رييس جمهور به وزير علوم، مقرر شد تا عبدالله جاسبي در اين جلسه حق راي نداشته باشد.

به گزارش سرویس سیاسی افکار نیوز، گمانه زنی ها خبر می داد که قرار است در اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد، تایید رییس جدید این دانشگاه مورد بررسی قرار گیرد.
همچنین هیئت مؤسس دانشگاه آزاد که ریاست آن بر عهده آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی است معتقدند دستور رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر عدم حق رأی جاسبی در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد طبق اساسنامه جدید این دانشگاه غیرقانونی است.

برخی منابع نیز با اشاره به اینکه دستور رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در قالب مصوبه اجرایی است اعلام کرده اند: هیئت مؤسس دانشگاه آزاد در حال بررسی شکایت از احمدی‌نژاد در دیوان عدالت اداری است و هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

اما مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی دانشگاه آزاد در واکنش به این خبری اعلام کرد: موضوع بررسی شکایت از محمود احمدینژاد رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط هیئت مؤسس دانشگاه آزاد در دیوان عدالت اداری هیچگاه مطرح نبوده است.