به گزارش ايسنا، سردار بهمن كارگر در جمع دانشجويان كارشناسي ارشد دوره فرماندهي و ستاد دانشگاه علوم انتظامي با اشاره به نشاندن هواپيماي جاسوسي فوق مدرن و بدون سرنشين آمريكا با تكيه بر توانمندي پدافند هوايي سپاه پاسداران، افزود: اين رويداد، شكست فضاحتباري براي آمريكا بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی کشور اضافه کرد: این هواپیما در نوع خود مدرن‌ترین هواپیمای جاسوسی در دنیا به شمار می‌رود که آمریکا حتی آن را در اختیار نزدیک‌ترین هم‌پیمان خود یعنی رژیم صهیونیستی نیز نگذاشته است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه این هواپیما از پایگاه هوایی آمریکا مستقر در خاک افغانستان برای جاسوسی در خاک جمهوری اسلامی ایران بلند شده بود، گفت: این هواپیما با اقدام به موقع متخصصان قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران با کمترین خسارت به زمین نشست.

دنیا تنها به ۱۰ درصد توانمندی‌های ایران در بعد دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی رسیده است

اوباما باید از ریاست جمهوری آمریکا خداحافظی کند

کارگر با اشاره به اینکه دنیا تنها به ۱۰ درصد توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در بعد دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی رسیده است، خاطرنشان کرد: این توانمندی‌ها مدیون رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و از خودگذشتگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و هدیه خداوند در قبال شهادت دانشمندان بزرگی از جمله سرلشگر حسن تهرانی مقدم و شهریاری است.

معاون اجتماعی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باراک اوباما رییس جمهور آمریکا باید از ریاست جمهوری این کشور خداحافظی کند، اظهار داشت: حادثه اخیر باید درس عبرتی باشد برای روسای جمهور آینده این کشور و کشورهای اروپایی.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا منفورترین دولت در نزد کشورهای دنیاست، تصریح کرد: این کشور روز به روز ضعیف‌تر شده و هرجا که وارد می‌شود نه تنها دستاوردی برای خود ندارد بلکه با شکست مواجه می‌شود.

به گفته معاون اجتماعی ناجا، لیبرال دموکراسی در کشور آمریکا و کشورهای اروپایی رو به شکست است و این کشورها باید حقانیت اسلام را پذیرفته و در مواضع خود نسبت به جمهوری اسلامی ایران که حقانیت خود را در دنیا به اثبات رسانده است، تجدید نظر کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی کشور، بیداری اسلامی در کشورهای عربی را یادآور شد و اظهار داشت: ایران ام‌القرای دنیای اسلامی و مستضعفان جهان است و جمهوری اسلامی ایران قدرتمند‌تر از آن است که آمریکا و کشورهای اروپایی تصور می‌کنند.

به گزارش ایسنا، کارگر با تاکید بر اینکه آمریکا کشور شکست خورده در مقابل ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از نظر علمی، پژوهشی، دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی جزو کشورهای برتر دنیاست.

تحریم، تحریک و تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران دیگر کارساز نیست

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه مردم‌سالاری دینی در ایران، الگویی برای کشورهای دنیاست، اظهار داشت: تحریم، تحریک و تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران دیگر کارساز نیست.

وی اضافه کرد: ایران اگر می‌خواست در مقابل دشمنان خود خصوصا آمریکا عقب‌نشینی کند در هشت سال دفاع مقدس که تمام کشورها علیه جمهوری اسلامی هم‌پیمان شده بودند عقب‌نشینی می‌کرد.

عضو شوراي فرهنگ عمومي كشور در ادامه سخنان خود به تلاشها و تبليغات سوء دشمنان عليه نظام جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و گفت: مردم در نهم دي ۱۳۸۸ خودجوش به خيابان آمدند و حماسهاي ديگر را به ارمغان آوردند.