اکران خصوصی "هجوم" در میان هنرمندان محبوب/عکس

مراسم اکران خصوصی فیلم هجوم ساخته شهرام مکری، شامگاه دوشنبه پانزدهم آبان در پردیس چارسو برگزار شد. این صد و هشتاد و دومین آیین اکران فیلم های هنر و تجربه بود.

 

اکران خصوصی فیلم هجوم برگزار شد

مهمانان در پردیس سینمایی چارسو دور هم جمع شده بودند و با هم گفتگو می کردند. در نهایت در ساعت هشت شب درهای سالن یک این پردیس سینمایی باز شد و مهمانان به سمت صندلی ها سرازیر شدند. البته به دلیل استقبال بیش از حدی که از فیلم شد، عده کثیری از تماشاگران ایستاده یا نشسته، آخرین ساخته مکری را می دیدند.

در ابتدای این مراسم، از حاضران به دلیل کمبود جا عذرخواهی شد و گفتند که ما مهمانان را به تعداد دعوت کرده بودیم اما تعدادی بی دعوت آمدند و نتیجه این شد که جا به قدر کافی برای همه وجود نداشت.

در ادامه از شهرام مکری سازنده این اثر درخواست شد که به روی صحنه بیاید.

مکری پس از آمدن بر روی صحنه به طور خلاصه در خصوص فیلمش سخن گفت و اظهار داشت: این فیلم یک تجربه جمعی بود و همه عوامل در این فیلم نقش کارگردان را دارند. بی شک کار علیرضا برازنده ویژه است و او هم در این فیلم کارگردانی می‌کند و من نمی دانم کدامیک از ما بیشتر کارگردانیم. من روی این نکته تاکید می‌کنم که نبوغ آمیزترین فیلمبرداری را در این اثر می‌بینید.

وی ادامه داد: ایمان امیدواری نود دقیقه در حال گریم و روتوش بازیگران بود و چنین کاری نشان از نبوغ ایمان دارد.

وی گفت: پرویز آبنار تا دو شب قبل، مشغول صداگذاری روی این فیلم بود و من واقعا از صمیم قلبم از زحمات ایشان سپاسگزارم.

مکری گفت: از بازیگران فیلم هم ممنونم که هر کاری را که در ذهنم بود، به خوبی انجام دادند.

این کارگردان گفت: امیر اثباتی از هیچ چیز لوکیشن را ساخت و دکوری متحرک ابداع کرد که به نظر من کاری بی نظیر بود.

وی اظهار داشت: این فیلم صد در صد تمام چیزی است که من از عواملم خواستم و هر جایی که نقص داشته باشد، ایراد من است، چرا که تمام خواسته های من برآورده شده است.

سپس علیرضا برازنده (فیلمبردار) گفت: یکی از بهترین فیلم هایی که در زندگی‌ام کار کردم، هجوم بود و بعد از کار کردن با شهرام مکری دید تازه ای به سینما پیدا کردم. می توانم بگویم کار کردن با شهرام مکری خیلی دوست داشتنی بود.

در آخر با به روی صحنه آمدن بازیگران فیلم و سخنان کوتاهشان، تازه ترین سکانس پلان شهرام مکری آماده نمایش شد و همگان مشتاقانه به تماشای شاهکار جدید مکری نشستند.

در این مراسم هنرمندانی چون بابک کریمی، پدرام شریفی، علی قربانی، هوشنگ گلمکانی و ... حضور داشتند.

گفتنی است؛ داستان «هجوم» درباره یک تیم ورزشی آماتور و مربی‌شان است. اعضای تیم رازی برای پنهان کردن دارند و گروهی در جستجوی پیدا کردن سرنخ‌هایی از این ماجرا هستند. «هجوم» درباره یک قتل است که در یک ورزشگاه اتفاق افتاده. چند مأمور پلیس در حال بررسی این پرونده هستند و با ورود به این ورزشگاه سر نخ‌هایی از این قتل به دست می‌آورند.

بازیگران این اثر سینمایی عبارتند از:

عبد آبست، آلاهه بخشی، بابک کریمی، محمد ساربان، لوون هفتوان، پدرام شریفی، مهدی اعتماد سعید، بهزاد دورانی، میلاد رحیمی، فراز مدیری، سجاد تابش، محمد برهمنی، سعید زارعی، ایمان صیاد برهانی، مجید یوسفی، اسماعیل گرجی، علی میری، رامتین هوشمند، محمد تقی‌زاده فرید، مجید اسدی، سهیل سهیلی، زهرا سلیمیان.

همچنین؛ برخی عوامل این اثر سینمایی عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: امیر اثباتی، صدابردار: پرویز آبنار، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر بدلکاری: ارشا اقدسی، دستیار تولید: جواد سلیمانی، مدیر تدارکات: حسن صفری، عماد طاهری.