پخش سری جدید «کودک شو» از ابتدای آذر

ابوذر پورمحمدی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کودک شو»، در خصوص روند پیش تولید این برنامه تلویزیونی گفت: همچنان مراحل اجرایی، طراحی آیتم‌ها و دکور را پیش می‌بریم. این برنامه را پس از ایام صفر، با طراحی و تغییراتی جدید به روی آنتن خواهیم رفت.

وی افزود: البته پس از ایام عزاداری سالار شهیدان (ع)، ۱۵ قسمت باقی مانده از سری اول برنامه «کودک شو» پخش خواهد شد و پس از آن سری جدید این برنامه را در دستور پخش شبکه قرار می‌دهیم.

پورمحمدی با اشاره به تغییرات اساسی در دکور و آیتم‌های مختلف برنامه «کودک شو»، اظهار کرد: در سری جدید «کودک شو»، بحث کاراکترسازی را خواهیم داشت و در هر قسمت از برنامه، همراه ۴ خانواده از شرکت کنندگان خواهیم بود. به این شکل که دوربین ما در خارج و داخل استودیو تا پایان مسابقه، همراه خانواده‌ها خواهد بود.

پورمحمدی در خصوص دیگر آیتم‌های برنامه گفت: ما پیش از این اتاق کودک را داشتیم؛ اما در سری جدید آن را گسترش داده‌ایم و استودیویی را با عنوان استودیوی کودک برای کودکان و خانواده‌ آنان طراحی کرده ایم.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کودک شو»، درباره اجرای این برنامه بیان کرد: سری دوم را هم پژمان بازغی اجرای می‌کند.

پورمحمدی در پایان تاکید کرد: مهمترین اتفاقی که در سری دوم رقم خورده، وجود دو استودیو برای حضور مهمانان و خانواده‌ها و طراحی دکور جدید است.