درگیری لفظی‌ در شورا طبیعی است

محمدجواد حق‌شناس در جریان بیستمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به رسانه‌ای شدن درگیری لفظی وی با حسن رسولی در هفته گذشته در صحن شورا در خصوص بررسی یکی از دستورات جلسه اظهار کرد:  در جلسه گذشته بحثی مابین بنده و آقای رسولی پیدا شد که متاسفانه در فضای مجازی و برخی از دوستان دلواپس از آن به عنوان درگیری یاد کردند.

وی تصریح کرد: اصولا دوستان گویا برداشتی از نهاد انتخابی ندارند چرا که اینجا (شورا) جای گفت‌وگو و بحث و اینگونه موارد است و افرادی که به عنوان نماینده مردم در شورا انتخاب می‌شوند یک وظیفه حقوقی و شرعی دارند و قاعدتا برای بررسی موضوعات  شاید به بحث و جدل هم برسند. 

حق‌شناس گفت: دوستی من با آقای رسولی یک سابقه 37-38 ساله دارد و ما مشکلی نداریم بلکه در برخی از موارد برای دفاع از حقوق مردم ناچار شویم که با یکدیگر بحث و جدل کنیم. 

حسن رسولی نیز عضو شورای شهر تهران در واکنش به رسانه‌ای شدن درگیری لفظی‌اش با حق‌شناس بیان کرد: شورای پنجم باید عادت کند به اینگونه اخبار و ما تا پایان دوره با این گمانه‌زنی‌ها روبه‌رو هستیم.

وی تصریح کرد: بنده از 20 سالگی که در دوران جنگ بودم با آقای حق‌شناس و سایر اعضای شورای پنجم ارتباط خوبی داشتم و این در حالی است که شورای پنجم یک شورای یکدست، منسجم و همگرا و همگام است.

رسولی با تاکید مجدد بر اینکه شورای پنجم یک شورای شیشه‌ای است تاکید کرد: اعضای شورا با یکدیگر همکار و همراه هستند و قاعدتا این همراهی و همکاری به نفع مردم خواهد بود.