کی روش: پیشروی کار ساده‌ای نیست

کارلوس کی‌روش که تیم ملی فوتبال ایران را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2018 آماده می‌کند، در مورد هدفش از برگزاری دیدار دوستانه مقابل  پاناما که قرار است در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان)‌ در اتریش برگزار شود، گفت: می‌خواهم اطمینان حاصل کنم که همه چیز سر جای خودش است.  

 این دومین رویارویی دو تیم در تاریخ ایران و پاناما به شمار می‌رود. تقابل اول آنها در تاریخ 18 دسامبر 2004 در ورزشگاه آزادی تهران با تک‌گلی که علی دایی به ثمر رساند، با نتیجه یک بر صفر به سود ایران خاتمه یافته بود.

همچنین این سومین بازی دوستانه ایران در راه آماده‌سازی خود برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2018 است، این در حالی است که پاناما اولین بازی تدارکاتی‌اش در راه آماده‌سازی جام جهانی روسیه را انجام می‌دهد. ایران در رده‌بندی جهانی فیفا در مکان سی‌وچهارم قرار دارد و پاناما جایگاه چهل‌ونهم را به خود اختصاص داده است.

سرمربی پرتغالی ایران که همچنین فشار رساندن ایران به مرحله حذفی جام جهانی 2018 را روی شانه‌هایش احساس می‌کند، تأکید کرد: کار دشواری در پیش داریم. پیشروی کار ساده‌ای نیست، اما تا زمانی که من سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هستم، هر کاری که بتوانم برای این تیم انجام خواهم داد.