کی روش می‌خواهد بازیکنان مختلف را محک بزند

صمد مرفاوی ابتدا در واکنش به انتقادات صورت گرفته از کارلوس کی‌روش در رابطه  با دعوت برخی از بازیکنان ناآماده به اردوی تیم ملی گفت: من معتقدم که نباید در این زمینه کی‌روش را نقد کرد، چون این مربی اهداف خاص خودش را دارد و می‌خواهد بازیکنان مختلف را محک بزند. فهرستی که کی‌روش آخرین بار اعلام کرد، فهرست نهایی نبود که بخواهیم از او انتقاد کنیم. او در حال محک‌زدن شرایط تمامی بازیکنان است و دیدید که قبل از ترک ایران چند بازیکن را خط زد.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: سرمربی تیم ملی می‌تواند هر بازیکنی را مورد آزمایش قرار دهد و نمی‌توان در این زمینه از کی‌روش ایراد گرفت. او طبیعتاً می‌خواهد بهترین نفرات را به جام جهانی ببرد.

مرفاوی در مورد  اعتراضات کی‌روش نسبت به کمبود امکانات و عدم انجام بازی‌های دوستانه گفت: کی‌روش مدت‌هاست که همین حرف‌ها را می‌زند و برای اولین بار نیست که چنین چیزهایی را از او می‌بینیم.  قبلاً هم دیده بودیم که کی‌روش چنین حرف‌هایی بزند و این موضوع جدیدی نیست. با این حال من معتقدم تیم ملی باید با بهترین امکانات به جام جهانی برود و کی‌روش حق دارد بهترین امکانات را در اختیار داشته باشد.

وی در خاتمه تصریح کرد: اگر کی‌روش از همه چیز شاکی است و مدام اعتراض می‌کند، چرا به همکاری‌اش با تیم ملی ادامه می‌دهد؟! به اعتقاد من او تیمش را دوست دارد و به بازیکنان تیم ملی امیدوار است تا بتواند در جام جهانی روسیه نتابج خوبی بگیرد. از طرفی من معتقدم وزارت ورزش و فدراسیون هم تا جایی که امکان  دارد به تیم ملی کمک می‌کنند.