سریال های در حال تولید تلویزیون از "آنام" تا "پاهای بیقرار"/ عکس

رسانه ملی مجموعه تلویزیونی زیادی را این روزها در دست تولید دارد که در ادامه گزارش روند تولید این آثار از جمله سریال "آنام" به کارگردانی جواد افشار، سریال "برنا" به کارگردانی عباس رنجبر، "هست و نیست" به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و مجموعه "پاهای بی قرار" به کارگردانی منوچهر هادی را مورد بررسی قرار دادیم که در ادامه خواهید خواند:

"آنام"، سریالی برای مخاطب عام

80 درصد از فیلمبرداری سریال "آنام" به پایان رسیده است و همه تلاش گروه تولید این مجموعه این است که تا زمستان تمام شود و سریال اوایل دی ماه از شبکه سوم روی آنتن رود.

این سریال در دو فاز فیلمبرداری می شود که از دهه 60 و 70 شروع شده و به زمان حال می‌رسد.

در حال حاضر فاز دوم این مجموعه در خیابان شیخ هادی و در شرکتی که مربوط به سکانس های بازی یکی از شخصیت‌های سریال بوده در حال فیلمبرداری است.

آنام

در سه ماه گذشته سکانس‌های خارجی سریال فیلمبرداری شده است و تنها سکانس‌های داخلی باقی مانده است که در دو ماه آینده ضبط خواهد شد.

جواد افشار به شدت به موفقیت این سریال اعتقاد دارد و امیدوار است این اثر نیز مثل کارهای گذشته مورد توجه  و رضایت عموم مردم قرار گیرد.

گفتنی است بازیگران و عوامل حاضر در این سریال عبارتند از: گلچهره سجادیه، عبدالرضا اکبری، مهرانه مهین ترابی، شبنم قلی خانی، مجید واشقانی، سیامک صفری، امیر دلاوری، سامیه لک، کوروش زارعی، ناصر هاشمی، مهشید جوادی، میثم ولی خانی، فاطمه حسینی، هادی افتخار زاده، شهرام خزرایی، رقیه شادخواه، فریبا سهرابی، امین حاجی اکبری، سویل شیرگیر، فیروز عاقلی، علیرضا پور صدیقیان، امیر شاکری، وحید فرشی، فروغ مشقتی، احمد پور خوش، لاله مرزبان، عرفان ابراهیمی، فرهاد بشارتی، حسین مسافر آستانه، منوچهر زنده دل، داریوش سلیمى، مجید شهریاری، علی بیطرفان، آرزو روشناس، آرام چراغی، محمود نورى، شمسى صادقى و .....با حضور سیروس گرجستانی ، خسرو شهراز و کاظم بلوچی.

کارگردان جواد افشار، تهیه کننده اسماعیل عفیفه، نویسنده امیر عباس پیام، مدیر تولید ناصر هادیانفر، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز مجیدرضا فاضلی، مدیر تصویربرداری میلاد پرتویی، مدیر صدابردارى هادی افشار، گروه کارگردانی امیر کرباسچی، عارفه رشیدی، امیر باقری، منشی صحنه داریوش اسقایی، عکاس نازلی هروی، طراح گریم سید جلال موسوی، طراح صحنه امیر زاغری، طراح لباس پگاه ترکی، تدوین امیر ادیب پرور، مدیر تدارکات مهدی پیله وریان.

"برنا"، نماد اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی

"برنا"، سریالی اجتماعی است که به کارگردانی و نویسندگی عباس رنجبر و تهیه کنندگی پریوش کاشانی به سفارش گروه اجتماعی شبکه سه سیما در دست تولید است. تا چند روز دیگر این سریال به ایستگاه پایانی خود نزدیک خواهد شد و پرونده این مجموعه در هرمزگان بسته می‌شود.

سریال "برنا"روایتگر راه های رفته و نرفته است؛ سفری را به تصویر می کشد که مسافر اصلی آن جوانی برنا نامی است، او جوان و ناپخته اما با سری پر از سودا و بلند پروازی است.

داستان از جایی آغاز می‌شود که برنا در جریان آشنایی با دختری به نام نگار در مقام پاسخ‌گوی سوال مطرح شده برمی‌آید، یافتن این پاسخ آغازگر معماهایی است که پیامی بر سر راهش قرار می‌گیرند.

سریال برنا

برنا در راه رسیدن به نگار مجبور می‌شود در برابر مشکلات سفر قد علم کند و هرچه ببشتر تلاش می‌کند، نگار برای او سراب‌تر و دست نیافتنی تر می‌شود تا جایی که وقتی به خود می‌آید در هزار تار نامریی که جنس وسوسه دارند، گرفتار شده است. اما او دست از تلاش و تحقیق برای یافتن سوال مورد نظر بر نمی‌دارد و...

 این مجموعه با محوریت شعار اقتصاد مقاومتی و کارافرینی تولید می‌شود و در آن فریده سپاه منصور، آشا محرابی، محمودرضا قدیریان، سیاوش طهمورث، جمشید جهانزاده، مرضیه صدرایی، فریده دریامج، نیلوفر پارسا، ایلین دایمی، سمانه حبیب پور، حمید غلامی، و ایمان صفا به ایفای نقش می‌پردازند.

در این مجموعه به مباحث ایرانگردی و ایران‌شناسی در قالب قصه پرداخته می‌شود که در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، همدان، لرستان، مرکزی و هرمزگان تصویربرداری می‌شود.

بازیگران جدید «هست و نیست» سهیلی‌زاده جلوی دوربین رفتند

سریال "هست و نیست" به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن شایانفر تولید شبکه دو سیما است که تصویربرداری آن به سعادت آباد رسیده است و گروه تولید در لوکیشنی در پارک پرواز مشغول به کار هستند.

به تازگی نیز بازی سیاوش خیرابی، نگار عابدی و سولماز حصاری دراین سریال آغاز شده است و این بازیگران در پارک پرواز جلوی دوربین رفته‌اند.

پیش از این حمیدرضا پگاه، الهام پاوه نژاد و سه چهره جوان دیگر جلوی دوربین رضا شیبانی رفته بودند.

از جمله بازیگران این سریال فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، الهام پاوه‌نژاد، نگار عابدی، امیر دژاکام، سولماز حصاری، نازنین کریمی، سیامک اطلسی، اکبر رحمتی، مرتضی علی آبادی و سیاوش خیرابی هستند که قرار است با معرفی چند چهره جوان و جدید مقابل دوربین رضا شیبانی قرار بگیرند.

هست و نیست

مجموعه تلویزیونی "هست و نیست" یک ملودرام اجتماعی است و قصه آن براساس طرحی از علی حدادی بوده و توسط نادر وحید نگاشته شده و در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما ساخته می‌شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است: گاهی بود و نبود و هست و نیست آدم‌ها، به وسوسه‌ای گره می‌خورد که به سادگی باز نمی‌شود...!

طبق اعلام شبکه دو سیما سریال "هست و نیست" قرار است در ایام زمستان روی آنتن برود.

برخی از عوامل دیگر این سریال عبارتند از مدیر تصویر برداری: رضا شیبانی، صدابردار: مهدی آزادی، مدیرتولید: فرزین فرزدنیا، برنامه ریز: مسعود میمی، تدوین: امین عابدی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، طراح گریم: مهرداد قلی پور، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، منشی صحنه: فرشته حجازی، مدیران تدارکات: جواد قاسمی و مهدی عباسی پور، مدیر مالی: ابراهیم تفرشی، دستیار تهیه: فیروز قاسمی، دستیار تولید: ایمان صراف، تصویربردار پشت صحنه: امیر ژوبین ،عکاس: بهرنگ دزفولی زاده و مشاور رسانه‌ای: آیدین نادری اشاره کرد.

هفته آینده "پاهای بی قرار" وارد فصل آخر می شود

هفته گذشته تصویر برداری این سریال در روستاهای اطراف ورامین و صحنه های مربوط به سال های ۵۶ و ۵۷ انجام شد و در حال حاضر تصویربرداری در تهران در حال انجام است. حدود 6 روز دیگر تصویربرداری فصل گذشته این سریال به پایان می رسد و تصویربرداری فصل حال در این سریال شروع می شود.

پاهای بی قرار

تا کنون حضور  پانته‌آ بهرام ، مسعود رایگان و مهرانه مهین ترابی برای بازی در فصل دوم این سریال قطعی شده  و بازیگران جدیدی نیز قرار است به این گروه اضافه شوند.

ایرج محمدی تهیه کنندگی و منوچهر هادی کارگردانی این مجموعه را برعهده دارند. بابک کایدان و مهدی محمد نژادیان نیز نویسندگان آن هستند.

"پاهای بی قرار" یک ملودرام خانوادگی است که داستان رویارویی دو خانواده را نشان می دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده ها هستند. این سریال ۶۰ قسمتی محصول شبکه پنج سیما است.