انتقاد تند یک پیشکسوت از دروازه‌بان پرسپولیس/بیرانوند برای پول بیشتر ناز می‌کند

نادر باقری درباره صحبت های برانکو ایوانکوویچ در خصوص جدایی بیرانوند از این تیم گفت: کاملا با صحبت ها سرمربی پرسپولیس که گفته است بازیکن باید بداند از باشگاه پرسپولیس کوچکتر است موافقم. با رفتن بیرانوند هیچ اتفاق خاصی در پرسپولیس نمی افتد.

وی در ادامه افزود: بیراوند یا تصمیمش را برای جدایی گرفته است یا با رفتارهایش برای پرسپولیس ناز می کند! او حالا که فهمیده است پرسپولیس از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی محروم است چنین صحبت هایی را انجام داده است تا باشگاه را تحت فشار قرار دهد و رقم قراردادش را بالا ببرد. بیرانوند بداند اگر از پرسپولیس برود هرگز نمی تواند پیاهن تیم ملی را باز هم بر تن کند. او ز دل هواداران پرسپولیس هم کنده خواهد شد.

مربی اسبق دروازه بان های پرسپولیس، نسبت به عملکر فنی دروازه بان ملی پوش این تیم نیز انتقاداتی وارد کرد و گفت: پرسپولیس با همین تیم فعلی و با یک دروازه بان بی تجربه و جوان هم می تواند قهرمان لیگ شود. دروازه بان بزرگ به درد بازی های بزرگ می خورد اما دیدیم که بیرانوند در حد و انداه های گلر بزرگ نیست و در بازی های مهم نتوانسته است کمکی به پرسپولیس کند. مدافعان تیم ملی در پرسپولیس هستند و به همین خاطر ضعف های او پوشیده می شود.

باقری درباره دعوت امیر عابدزاده به اردوی تیم ملی اظهار داشت: او از زیر سایه پدرش خارج شده است. اتفاقا یکی از معدود افرادی است که نام خانوادگی اش هیچ نقشی درم وفقیت او نداشت. امیر می تواند آینده تیم ملی را در درون دروازه تضمین کند. با تصمیم آقای کی روش نسبت به دعوت از او کاملا موافق هستم و امیدوامر بتواند شایستگی هایش را به کادر فنی تیم ملی نشان دهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره استعفای طاهری نیز صحبت کرد و گفت: آقای طاهری از مشکلات ریز و درشت پرسپولیس خسته شده است. باید به او کمک شود. پرسپولیس شرایط حساسی دارد و فکر می کنم می تواند با وی باز هم به موفقیت دست پیدا کند.