سقوط مرگبار مرد جوان در شمال تهران

 ساعت 9:30 صبح 14 آبان ماه سال جاری مأموران کلانتری 133 نیاوران در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد جوانی بر اثر سقوط از طبقه پنجم یک ساختمان در شمال تهران به کام مرگ فرو رفته است.

همسر متوفی در تحقیقات اولیه در خصوص سقوط مرگبار همسرش به مأموران گفت: من و همسرم در ساختمان محل حادثه سرایداریم، شوهرم تومور داشت و به دلیل شرایط و بیماری‌اش دست به مرگ خود خواسته زد، او به دلیل بیماری‌اش خود را به پشت‌بام رساند و پس از قفل کردن در و گذاشتن کلید در جیبش، خود را از پشت‌بام ساختمان به پایین پرتاب کرد، شوهرم هیچ مشکل روانی نداشت.

اظهارات همسر متوفی درحالی مطرح شد که برادر متوفی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: برادرم با همسرش اختلاف داشت و به دلیل همین اختلافها دست به این کار زد، همسر برادرم با وجود بیماری شوهرش،‌ تصمیم داشت روابط مخفیانه‌ای برقرار کند و زمانیکه برادرم از این موضوع آگاه شد، اختلاف با همسرش شروع شد.

سایر برادران متوفی نیز مدعی بودند که مرگ برادرشان مشکوک و به خاطر اختلافاتی بوده که با همسرش داشته است.

سرانجام با دستور بازپرس امور جنایی تهران، جسد متوفی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و بازپرس دستور داد تا دوربین‌های مداربسته محل حادثه بازبینی، تحقیق از شاهدان ماجرا اخذ شود و تحقیقات تکمیلی درباره علت این حادثه مرگبار و ادعای برادران متوفی صورت بگیرد.