گزینه های اصلی مدیرعاملی پرسپولیس

با توجه به  بحث بازنشتگی و اصرار خود طاهری بر نماندن باید جدایی مدیرعامل سرخپوشان را قطعی دانست با پایان دوران طاهری  ، محمد دادگان و بهروز منتقمی گزینه های اصلی مدیرعاملی پرسپولیس هستند.

محمد دادگان

خبر حضور محمد دادکان در وزارت ورزش و جوانان و جلسه با دکتر سلطانی فر از جمله اخباری بود که دیروز منتشر شد اما بررسی ها نشان می دهد که محمد دادکان در وزارت ورزش حضور نداشته و جلسه ای با وزیر ورزش برگزار نکرده است.

دادکان با توجه به سوابق و پیشینه ای که در کارنامه خود دارد از جمله گزینه هایی است که همواره نام او حوالی صندلی مدیریت پرسپولیس به گوش می رسد اما خبر حضور او در وزارت ورزش صحت ندارد. در این باره مازیار ناظمی مدیر مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش هم رسما خبر حضور دادکان در وزارت ورزش را تکذیب کرد. دادکان طبیعی است که به وزارت ورزش نرفته و جلسه ای برگزار نکند. او در سه دوره کاندیدای دولت روحانی برای وزارت ورزش بوده و در مجموع اطلاح طلبان بیشترین رای را آورد و حالا قطعا حاضر نیست به عنوان یک کاندیدا به وزارت ورزش برود.  باخبرشدیم برخی مسوولان در هماهنگی با سلطانی فر پیشنهاد مدیریت پرسپولیس را به دادکان داده و نظر او را جویا شده اند. دادکان هم شروطی دارد که اگر محقق شود حاضر به پذیرش مدیریت پرسپولیس می شود.  در این باره شجاعی برهان که در زمان ریاست دادکان در فدراسیون عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بود و در مقطعی هم در هیات مدیره پرسپولیس با دادکان همکاری داشت جلسه ای با سلطانی فر داشته و شریعتمداری وزیر صنعت و معدن که دوستان دادگان است و  رابطه بسیار نزدیکی با وی دارد با مدافع سابق پرسپولیس درباره مدیرعاملی پرسپولیس حرف زده. دادکان هم شرط کرده تا ۴ سال آینده و پایان دولت روحانی مدیرعامل پرسپولیس شود و وزارت ورزش  با معرفی برخی نفرات به عنوان هیات مدیره در کار او دخالت کنند. دادگان تاکید کرده هیات مدیره منتخب سلطانی فر مورد تایید وی هم بوده و او این حق را داشته باشد دو سه عضو هیات مدیره را معرفی کرده و درباره مابقی هم نظر موافق داشنه باشد.دادکان شروط دیگری هم داشته و همچنین تاکید کرده نباید شرایط طوری باشد که او را رودروی هواداران و رسانه ها قرار دهند.  سلطانی فر که هرگز دنبال جنجال و هیاهو نیست هم تمایل به قبول این مسوولیت توسط دادکان دارد اما هنوز با خودش در این باره حرف نزده. جعفر کاشانی هم گفت و گو با دادکان برای پذیرش مدیرعاملی را تکذیب کرده اما شنیدیم کاشانی به دادکان گفته: می‌دانم که طاهری نمی‌ماند. اگر او نماند شما بیا و قبول مسوولیت کن چون وزیر هم به این اتفاق تمایل دارد. کاشانی هم شروط دادکان را شنیده. دادکان روی اینکه در کارش دخالت نشود و مهلت ۴ ساله برای اجرای اهداف داشته باشد تاکید کرده و عنوان داشته در قبال این خواسته ها حاضر است در پایان مسوولیت خود اگر ضرر و زیانی به باشگاه وارد شد ان را متقبل شود

بهروز منتقمی

بهروز منتقمی سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس که سه سال هم قائم مقام باشگاه بوده و با توجه به سالها فعالیت در استان های مختلف به عنوان مدیرکل تربیت بدنی از جمله مدیران با سابقه وزارت خانه محسوب می‌شود ارتباط بسیار خوبی با سلطانی فر دارد. منتقمی گفته با من صحبتی نشده اما شنیده ایم او گزینه اصلی وزارت ورزش است و در نهایت از بین دادکان و منتقمی مدیرعامل پرسپولیس انتخاب می شود.

سایر نامزدها

عابدینی و گرشاسبی از دیگر گزینه هایی هستند که از آنها نامبرده می شود که  مدنظر سلطانی فر نیستند و بازنشسته هم محسوب می شوند.گرشاشبی از مدیران نزدیک به طاهری و گودرزی است و عابدینی به رغم ارتباط خوب با جهانگیری مدنظر سلطانی فر نیست و  با بازنشستگی  هم شانسی برای مدیریت نخواهد داشت. اما تاکنون با عابدینی و گرشاسبی هیچ صحبتی نشده است در مجموع منتقمی کاندیدای شماره یک این پست محسوب می شود و دادگان در شرایطی شانس دارد که خواسته هایش را تعدیل کند.