گرشاسبی: با دایی تعامل خواهیم کرد

حمیدرضا گرشاسبی در مورد وضعیت نامساعد باشگاه پرسپولیس و عقب افتادن حق و حقوق بازیکنان و مربیان این تیم اظهار داشت: در روز‌های اخیر جلسات متعددی را برگزار کرده‌ایم و به دنبال این هستیم که کارها در باشگاه پرسپولیس به سرعت انجام شود. در روز‌های آینده درصدی از قرارداد اعضای تیم را به آنها پرداخت خواهیم کرد و بخشی از بدهی‌مان که متعهد به پرداخت آنها هستیم را هم پرداخت می‌کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای‌ باشگاه‌ها اعلام کرده هنوز صدور مجوز برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قطعی نشده است، یادآور شد: این موضوع به فدراسیون فوتبال برمی‌گردد چرا که مدارک‌مان را به طور کامل در اختیار این مسئولان قرار دادیم. ضمن اینکه کمیته بدوی تاکنون موردی را در مورد نقص مدارک‌ به ما اعلام نکرده است.

گرشاسبی  در واکنش به اظهارات اخیر علی دایی مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس هیچ تماسی با وی برای تسویه حساب نداشته و چطور مسئولان این باشگاه مدعی‌اند بدهی‌های خود را صاف کرده‌اند، تصریح کرد: در این مورد طاهری بهتر در جریان موضوع قرار دارد و تا آنجا من می‌دانم پرونده شکایتی دایی در حال بررسی است. ما برای علی دایی احترام زیادی قائل هستیم و در مورد طلب او نیز حتما با وی تعامل خواهیم داشت.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس  در مورد آخرین وضعیت علی‌اکبر طاهری برای ادامه کار در باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: طاهری روز چهارشنبه به ایران برمی‌گردد و شک ندارم که او با حضور در باشگاه کارش را ادامه خواهد داد. تصمیم دیگری هم غیر از این اتخاذ نشده و طاهری همچنان مدیرعامل باشگاه پرسولیس است.

گرشاسبی درباره اینکه گفته می‌شود وزیر ورزش با توجه به پنجمین استعفای علی‌اکبر طاهری به او آماده‌باش داده تا به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس در این باشگاه فعالیت کند، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. ضمن اینکه من خودم استعفای طاهری را ندیدم. اگر هم تا الان پیگیر امورات باشگاه پرسپولیس بوده‌ایم به خاطر سفر طاهری به کربلا بوده و اتفاقا تمام مکاتباتی هم که داشته‌ام از طرف طاهری و به نوعی با اسم او بوده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ارتباط با اینکه گفته می‌شود طبق قانون بازنشستگان تا بیستم آبان فرصت داشتند تا از سمت خود استعفا دهند، گفت: در این مورد من اطلاعات دقیقی ندارم و اگر هم موردی باشد از سوی وزارت ورزش به ما اعلام خواهد شد.

گرشاسبی در پایان راجع به شکایت جری بنسون از باشگاه پرسپولیس که از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تایید شده است، خاطرنشان کرد: تا آنجا که من مطلع هستم شکایت بنسون به باشگاه پرسپولیس نرسیده اما اگر کمیته تعیین وضعیت اعلام کرده این اتفاق رخ داده حتما موضوع را پیگیر خواهیم شد.