سودجویی ادامه دار از زائران/ گران شدن بلیط هواپیمای مشهد

گروه سیاسی- زیارت اربعین هر چه قدر برای زائران شیرین بود اما برخی در کشور متاسفانه با اقداماتی عجیب و گران کردن بلیط هوای هواپیما و اتوبوس به دو برابر حضور در بزرگترین تجمع شیعیان جهان را سخت کردند، نه تنها بلیط ها دو برابر شد که حتی برخی آژانس های هواپیمایی بلیط هواپیما را به جای نرخ مصوب ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان نیز فروختند، این اقدام کاسب کارانه در حالی اتفاق افتاد که مردم عراق برای پذیرایی از زائران اربعین آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته و سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش افکارنیوز، حالا چند روزی بیشتر از اربعین نمی گذرد که روزهای اخر ماه صفر و ایام شهادت امام رضا(ع) است، اما باز هم سودجویی و کاسبی عده ای شروع شده و بلیط هواپیما برای این ایام گران شده است.

در حالی که بلیط هواپیما برای روزهای عادی ۱۰۰ هزار تومان است اما برای روزهای پنجشنبه و جمعه تا ۲۵۰ هزارتومان رسیده و در شب ۲۸ صفر نیز حتی برخی از ایرانی ها تا ۵۰۰ هزار تومان این بلیط را می فروشند.

این موضوع نشان می دهد متاسفانه هیچ نظارتی بر بلیط های چارتری وجود ندارد ، سوال اینجاست چرا دولت نظارتی ندارد، چرا سودجویان در کمال آرامش از سفرهای زیارتی مردم تا جایی که می توانند سو استفاده می کنند.

قصه دزدی برخی ها از جیب زوار گویا تمامی ندارد و به نظر می رسد دستگاههای نظارتی باید سریعا به این موضوع ورود کرده و نگذارنند چنین اتفاقاتی رخ دهد.