توضیحات عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره وضعیت برانکو

حمید گرشاسبی درباره پرداخت مطالبات اعضای تیم پرسپولیس اظهار داشت: با تلاش و حمایت وزارت ورزش و جوانان بخشی از مطالبات ما از حامی مالی برای پرداخت درصدی به کادر فنی و بازیکنان دریافت شده و امروز و فردا به آنان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: تمرینات پرسپولیس با برنامه و منظم دنبال می‌شود و هواداران اصلا نگران نباشند، با دریافت مجوز حرفه‌ای گری از کنفدراسیون فوتبال آسیا که با پیگیری مستمر وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال صورت گرفت از این بابت هم مانند استقلال و تراکتورسازی نگرانی نداریم.

سرپرست موقت و عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره قرارداد برانکو گفت: خود من در این مورد با توجه به عملکرد مناسب و مطلوب سرمربی پرسپولیس و رضایت وزیر ورزش و جوانان و هواداران از برانکو، با او جلسه ای خواهم داشت و در نهایت با حضور هیئت مدیره برانکو در پرسپولیس می‌ماند، چرا که عاشق ایران و پرسپولیس است.

گرشاسبی با ابراز تاسف از حادثه زلزله در غرب کشور و جان باختن هم وطنان خاطرنشان کرد: هیئت مدیره، بازیکنان و کادر فنی هم در غم آنها شریک است و انشاءالله فردا صبح (چهارشنبه) در برنامه گل ریزان جامعه ورزش کشور در مقابل ورزشگاه شهید شیرودی حاضر خواهیم شد.