به گزارش ایرنا، مریم صامت در دیدار نهایی این مسابقه ها كه امشب و دقایقی پیش به پایان رسید، نتیجه بازی را به 'ماریاتا' نماینده كشور میزبان (مجارستان) واگذار و به مدال نقره بسنده كرد.

ندا شهسواری دیگر نماینده کشورمان نیز موفق به کسب عنوان سوم مشترک و مدال برنز این رقابت ها در کنار دیگر پینگ پنگ باز جوان مجارستان شد.

صامت برای صعود به مرحله نهایی این رقابت ها، شهسواری را در مرحله نیمه نهایی شکست داده بود.

گفتنی است، سه شنبه شب نیز تیم ' الف ' ایران در رقابت های تیمی، عنوان سومی این مسابقه ها را بدست آورد. این در حالی است که تیم های صربستان و مجارستان، عنوان های اول و دوم رقابت های تیمی را از آن خود کردند.

تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران که برای برپایی یک اردوی تدارکاتی در مجارستان، روز جمعه گذشته عازم این کشور شده است، از صبح روز سه شنبه در مسابقه های چند جانبه پینگ پنگ مجارستان شرکت کرد.

اردوی تدارکاتی بانوان ملی پوش پینگ پنگ کشورمان که خود را برای شرکت در رقابت های انتخابی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن در منطقه آسیای مرکزی آماده می کنند، تا روز ۳۰ آذر ماه در مجارستان ادامه خواهد یافت.

ملی پوشان پس از بازگشت از مجارستان، بلافاصله عازم جزیره كیش محل برگزاری رقابت های انتخابی المپیك شده و تا روز ۱۹ دی ماه پیش از آغاز این رقابت ها، تمرینات آماده سازی خود را در این جزیره دنبال خواهند كرد.