به گزارش وبلاگستان بولتن نیوز؛ نویسنده وبلاگ همسنگریها در آخرین مطلب وبلاگ خود نوشت: حضرت علی(ع) خطاب به انسان میفرماید: لا تكن عبد غیرك فقد جعلك اللّه حرّاً؛ ای انسان ! بندهٔ غیر نباش، زیرا خداوند تو را آزاد آفریده است.(نهج البلاغه نامه سی و یکم)
این جمله ای بود که توسط زن یمنی توکل کرمُن از قول خلیفه دوم به حضار گفته شد!
برای آزادی تعاریف زیادی ذکر شده است: ‌ از واژه «حرّیت» که به معنای آزادی از بردگی بوده و در نتیجه یک مفهوم حقوقی است گرفته تا واژگان «نجات» و‌ «رستگاری» که مفاهیم اخلاقی و عرفانی هستند. ولی در اصطلاح جدید، آزادی یعنی رهایی از قید و بند های بیرونی و نجات از دام استعمار خارجی و استبداد داخلی که بیشتر مفهوم سیاسی واجتماعی دارد تا اخلاقی. آزادی در ادبیات امروز یعنی برخورداری انسان از حقوق طبیعی و فطری خود، بدون مداخله دیگران(آزادی اجتماعی)؛ و حق مشارکت در امور اجتماعی و سیاسی و تشکیل احزاب و اجتماعات(آزادی سیاسی)؛ و حق انتخاب شغل؛ حق مالکیت شخصی، آزادی کسب و کار(آزادی اقتصادی)؛ و آزادی در پذیرش عقیده، ‌ آزادی قلم و مطبوعات(آزادیهای فکری). مقدمه اعلامیه جهانی حقوق بشر، علت اصلی تمام جنگها، ‌خونریزی ها و تیره بختی هایی را که در دنیا وجود دارد عدم احترام افراد بشر به آزادی یکدیگر اعلام می نماید
اسلام راه اندیشه را باز گذاشته است اما این امر اختیاری به دوگونه تحقق می پذیرد: یکی تفکر صحیح و شایسته که باعثترقی و تکامل انسان می شود، دیگری تفکر باطل که باعثتنزل و سقوط انسان می شود؛ لذا اسلام اندیشه صحیح و مفید را تعریف و تمجید و تفکر باطل و بیهوده را تکفیر می کند.
واقعا تعجب کردم وقتی زن یمنی صحبت های مولا علی را دزدید و از قول فرد دیگری گفت که وی حتی کوچکترین خطبه مکتوبی نیز ندارد. صحبت خود را از آزادی و حریت ملل ادامه داد ولی هرچقدر تلاش کرد نتوانست کوک پشت سرخود را پنهان کند چون از قدیم کشورهای غربی خیلی نمایان طرف داران خود را کوک می کردند.
آن دو نفری هم که از اضافه وزن رنج می بردند اصلا حرفی به زبان نیاوردند و خانم یمنی نیز به جای انتقاد از رفتار علی عبد الله صالح فقط از بشار اسد حرف زد و گفت که دولت سوریه یک دولت محارب باخدا است.



تصویر خانم کرمن هنگام آزادی از زندان عبد الله صالح
خانم کرمن؛ حقیقتا چندملیون؟؟؟ پول چقدر ارزش دارد؟ چقدر ارزش که بین این همه نامسلمان برای چند دقیقه تشویق و کف زدن مردان مست، جامعه اسلامی را چند پاره کنی؟
خانم یمنی کاش میفهمیدی که انقلابی با دل پاک و ناشناخته ماندن بهتر است از مشهور شدن اجاره ای است
راستی اسلام فقط حجاب نیست