ارزهایی که صرف واردات کاغذ سیگار شد

براساس واردات این حجم کاغذ سیگار به کشور، ۹ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۸۹۵ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۷۵۴ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۳۲۸ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

گفتنی است کاغذ سیگار از ۱۷ کشور جهان وارد ایران شده که در این میان اولین و بزرگترین صادرکننده کاغذ سیگار به ایران اتریش بوده است که با فروش ۳۹۴ تن کاغذ سیگار به ایران، درآمد ۲ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۸۱۳ دلاری را نصیب خود کرده است.

بعد از اتریش، کشور اسپانیا دومین صادرکننده کاغذ سیگار به کشور بوده است که در هشت ماهه نخست سال جاری با صادرات ۶۶۲ تن از این محصول درآمد ۲ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۹۳۹ دلاری را کسب کرده است.

در این میان چین با صادرات ۷۳۶ تن کاغذ سیگاربه ایران سومین فروشنده این محصوص به کشور بوده است که درآمد یک میلیون و ۷۵۴ هزار و ۲۹ دلاری را به خود اختصاص داده است.

در بین کشور‌های ذکر شده امارات متحده عربی با صادرات ۴۴۲ تن کاغذ سیگار به کشور در رده چهارم صادرکنندگان قرار گرفته است و درآمد یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۶۸۹ دلاری را بدست آورده است.

همچنین کشور آلمان با صادرات ۳۱۹ تن کاغذ سیگار به ایران در مدت ذکر شده در مجموع با صادرات ۳۱۹ تن کاغذ سیگار به کشور درآمد ۵۲۶ هزار و ۱۷۲ دلاری را به خود اختصاص داده است.

چقدر ارز صرف واردات کاغذ سیگار شد + جدول