تشکر  علی مرادی از عنایت ویژه مقام معظم رهبری و توجهات مسئولان و ملت

این اتفاق که با صدور پیامی پرمهر و لطف از سوی مقام معظم رهبری همراه شد، شور و شعفی خاص را به جامعه وزنه برداری کشور منتقل شد.
در این راستا، رئیس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران پیامی را در قبال این سیل محبت و تبریک صادر کرد که متن آن در زیر امده است:

"بسمه تعالی
قهرمانی بی سابقه فرزندان ملت شریف ایران و سربازان همیشه دلداده مقام عظمی ولایت در سرزمین امریکا و کسب مدال‌های رنگارنگ، نشان از ان داشت که اگر فعل خواستن به درستی صرف شود، رسیدن به قله‌های موفقیت، امری ممکن و شدنی است.
اینک، وزنه برداری ایران در سایه عنایات بی بدیل ذات اقدس الهی و تلاش شبانه روزی سربازان این مملکت توانست به توفیقی دست یابد که در تاریخ بی سابقه بوده است. در این مسیر، بی تردید موانع و گذرگاه‌های دشواری در پیشرو بود که بسیاری قهرمانی کنونی را غیرممکن می‌دانستند؛ اما چه کسی است که نداند سربازان این مرز و بوم چگونه ناممکن‌ها را شدنی می‌کنند؛ هر بار در اسمی و لباسی. این بار جامعه وزنه برداری است که توانست پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در آمریکا به اهتزاز دراورد و کاری کرد کارستان.
اما، این قهرمانی هنگامی جلوه‌ای وصف ناپذیر یافت که با پیام مسرت بخش مقام معظم رهبری همراه شد و برای همیشه در اذهان باقی خواهد ماند و البته حلاوت ان نیز برای همیشه در دل و زهن ما باقی خواهد ماند. البته، سایر مسئولان و دلسوزان نیز در پیام‌هایی جداگانه، به تحسین شاهکار وزنه برداری ایران پرداختند که به دلیل کسرت پیامها، به صورت عمومی از آن‌ها نقدیر و تشکر می‌شود.
در پایان امید است که این قهرمانی آغازگر مسیر اعتلا و توسعه روزافزون ورزش ایران در جهان باشد که این موفقیت طلیعه‌ای برای این راه است و از تمامی مسئولان و ملت شریف که با دعای خود یار و یاور این تیم قهرمان بودند، تشکر و قدردانی می‌شود.

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری"