مهاجمان استقلال تنها از اسم و رسم بزرگی برخوردار هستند

علی موسوی در رابطه با وضعیت استقلال در نیم فصلی که گذشت گفت: استقلال به بن بست رسیده بود و با وجود تلاش های منصوریان و بازیکنان نیاز به تغییر داشت.

وی ادامه داد: برای تیم های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس نتایج ضعیف در هفته های ابتدایی ضربه سنگینی از لحاظ روحی و روانی خواهد بود و استقلال دو فصل متوالی با این مشکل دست و پنجه نرم کرد و شفر در بهترین زمان به استقلال آمد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با پیشرفت های تاکتیکی استقلال از زمان حضور شفر در این تیم نیز خاطرنشان کرد: استقلال با آرامش بیشتری به توپ ضربه می زند و بازی برابر سپاهان نشان دهنده اوج پیشرفت های استقلال در مدت حضور شفر در این تیم بود.

موسوی ادامه داد: استقلال در بازی برابر سپاهان به بهترین فرم خود در این فصل رسید و بازی هوشمندانه ای را به نمایش گذشت.

وی در رابطه با اینکه استقلال با وجود داشتن مهاجمان نامدار چرا همچنان در امر گلزنی با مشکل روبرو است نیز تصریح کرد: مهاجمان استقلال در حال حاضر تنها از اسم و رسم بزرگی برخوردار هستند اما یک مهاجم در وهله اول باید یک تمام کننده خوب باشد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: مهاجمان استقلال باید تلاش بیشتری کرده و تمرینات اختصاصی بیشتری را انجام دهند تا بتوانند ضعف های خود را برطرف کنند چرا که در حال حاضر تمام مهاجمان این تیم شبیه به هم بازی می کنند و شاهد یک مهاجم شش دانگ و تمام کننده نیستیم.

موسوی در رابطه با قرار گرفتن استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا و اینکه چه میزان به صعود از این گروه امیدوار است نیز گفت: استقلال در گروه سختی قرار دارد و کار برای آن ها دشوار خواهد بود اما استقلال هم در آسیا تیم با سابقه ای است و مسلما به راحتی تسلیم نمی شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در سال های گذشته فوتبال کشورمان مشغول درجا زدن بوده است در حالی که تیم های حاشیه خلیج فارس پیشرفت های چشمگیری داشته اند اما با این همه همچنان می توان در برابر آن ها ایستادگی کرد و استقلال هم دقیقا به اندازه سایر تیم های گروه شانس صعود به مرحله حذفی را خواهد داشت.