به گزارش ايسنا، در اين هفته در محصولات گروه خودروسازي سايپا، خودرو سايپا ۱۳۱ در مدل SX آن به قيمت حدود ۹ ميليون و۱۳۰ هزار تومان و مدل SL نيز به قيمت حدود ۸ ميليون و۸۳۰ هزار تومان عرضه شد.

قیمت سایپا ۱۳۲ نیز در مدل SX آن حدود ۹ میلیون و۲۲۰ هزار تومان و در مدل SL آن حول و حوش ۸ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان بود. خودرو سایپا ۱۱۱ نیز به قیمت حدود ۹ میلیون و۲۶۰ هزار تومان در نمایندگی‌های رسمی فروش سایپا عرضه شد.

در این هفته قیمت ریو نیز حدود ۱۵ میلیون و۱۰۰ هزار تومان و قیمت تیبا حدود ۱۱ میلیون و۸۳۰ هزار تومان بود. تندر۹۰ تولیدی پارس خودرو نیز در مدل E۲ آن به قیمت حدود ۱۶ میلیون و۳۰۰ هزار تومان عرضه شد.

قیمت ماکسیما نیز حول و حوش ۴۳ میلیون و۸۰۰ هزار تومان و قیمت مگان در مدل۲۰۰۰ آن حدود ۳۶ میلیون و۲۰۰ هزار تومان بود.

اما در محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، پژو ۲۰۶ در تیپ ۲ به قیمت حدود ۱۵ میلیون و۲۵۰ هزار تومان، تیپ ۳ حدود ۱۵ میلیون و۹۵۰ هزار تومان، تیپ ۵ حول و حوش ۱۷ میلیون و۹۵۰ هزار تومان و قیمت تیپ ۶ این خودرو نیز حدود ۱۹ میلیون و۹۰۰ هزار تومان بود.

پژو ۲۰۶ صندو‌ق‌دار نیز در مدل V۸ آن به قیمت حدود ۱۷ میلیون و۸۵۰ هزار تومان، V۹ حدود ۲۱ میلیون و۷۵۰ هزار تومان و مدل V۲۰ نیز ۱۵ میلیون و۴۵۰ هزار تومان عرضه شد. قیمت پژو ۴۰۵ نیز حدود ۱۳ میلیون و۹۵۰ هزار تومان و سمند EF۷ تک سوز حول و حوش ۱۶ میلیون و۱۵۰ هزار تومان بود. پژو پارس سال نیز به قیمت حدود ۱۸ میلیون و۱۰۰ هزار تومان عرضه شد.

در این هفته قیمت تندر۹۰ تولیدی ایران خودرو در مدلE۱ آن حدود ۱۴ میلیون و۷۵۰ هزار تومان و مدل E۲ نیز حدود ۱۵ میلیون و۷۵۰ هزار تومان بود.

سوزوکی گراندویتارا نیز در کلاس ۸ اتوماتیک به قیمت حدود ۵۶ میلیون تومان و در کلاس ۵ اتوماتیک حدود ۴۹ میلیون و۸۰۰ هزار تومان عرضه شد. البته قیمت کارخانه‌ای کلاس ۸ اتوماتیک این خودرو حدود ۴۹ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان و ۵ اتوماتیک نیز ۴۵ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان است که البته این خودرو معمولا به قیمت کارخانه‌ای در سطح نمایندگی‌ها یافت نمی‌شود.

قيمتهاي ياد شده نسبي بوده و در نمايندگيهاي مختلف درصدي تفاوت قيمت به چشم ميخورد.