به گزارش مهر، سرهنگ اردشیر مطهری افزود: مأموران گشت انتظامی قرارگاه کیانشهر در حال گشتزنی در موقعیت جاده قدیم کرج بودند که راننده یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در حالی که به شدت ترسیده بود به سمت مأموران آمد و ضمن معرفی خود به نام "عبدی " اظهار داشت: سرنشینان یک دستگاه خودرو پیکان سواری قصد زورگیری از بنده را داشتند که از چنگال آنان گریختم.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع مأموران با راهنمایی شاکی، عملیات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کرده و به اجرای طرح مهار پرداختند.

فرمانده یگان امداد پایتخت اضافه کرد: مأموران در حال اجرای طرح مهار در سطح محدوده بودند که در همین لحظه خودرو پیکان در موقعیت رؤیت شد و سرنشینان خودرو به محض مشاهده مأموران فرار را برقرار ترجیح داده و به سرعت متواری شدند که به دنبال این موضوع خودرو گشت نیز به تعقیب آنان پرداخت و با استفاده از بلند گو و علایم هشدار دهنده به متهمان دستور توقف داد.

وی با اشاره به بی توجهی متهمان به دستور ایست پلیس تصریح کرد: متهمان همچنان با سرعت سرسام آوری خیابانهای منتهی به بزرگراه آزادگان را طی می کردند تا اینکه به علت سرعت بالا و عدم کنترل راننده به جدول کنار خیابان برخورد کرده و متوقف و پس از آن به صورت پیاده متواری شدند.

سرهنگ مطهری اظهار داشت: مأموران با سرعت عمل بالا به صورت پیاده متهمان را تعقیب و موفق به دستگیری " سیروس "، " مصطفی " و " فرشاد " شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه متهمان از زورگیران به نام و سابقه دار جنوب تهران هستند، با تنظیم صورتجلسه برای سیر مراحل قانونی، تحویل کلانتری۱۷۵ کیانشهر شدند.