انجام امور مالی و مالیاتی در شرکت حسابداری با تیم خبره

حسابداری فن جمع آوری ، ثبت ، طبقه بندی و خلاصه کردن اطلاعات مالی است که از نتایج آن که تهیه گزارشهای مالی و صورتهای حسابداری است مدیران و صاحبان سرمایه شرکت بهره می برند.

صاحبان کسب و کار های سنتی هم تصور می کنند با همان روشهای قدیمی و با نوشتن رویدادهای مالی در سررسید سالیانه می توانند از اوضاع مالی کسب و کارشان باخبر باشند و آن را به خوبی تجزیه تحلیل کنند و از طرفی استارتاپ های جوان تصور می کنند حسابداری عبارت است از جمع و تفریق ساده ای که با تهیه یک نرم افزار حسابداری می توانند از پس آن برآیند!

اما هر دو دسته وقتی متوجه اشتباهشان می شوند که یا مشمول جرایم سنگین مالیاتی و جرایم بیمه ای شده اند و یا در سراشیبی زیان سنواتی افتاده اند و خود از آن بی خبرند!

عدم رعایت استاندارهای حسابداری سمی مهلک

حسابداری توانمند است که با رعایت استانداردهای حسابداری در هنگام ثبت رویدادهای مالی ، بهترین و بی نقض ترین گزارشهای مالی را از وضعیت شرکت تهیه و به کارفرما ارائه دهد . عدم توانایی حسابدار و ثبت اشتباه اسناد حسابداری در ظاهر خطری متوجه شرکت نخواهد کرد اما درنهایت موجب اشتباه در گزارش های مالی ، تجزیه و تحلیل اشتباه اوضاع شرکت و در نهایت اتخاذ تصمیم اشتباه توسط کارفرما می شود.

عدم اطلاع از قوانین مالیاتی ، بلای جان کارآفرینان

در ایران با افزایش توجه دولت به دریافت مالیات و افزایش سهم درآمد مالیاتی در بودجه سالیانه ، دیگر شرکتها و بنگاه های کوچک اقتصادی از ممیزان مالیاتی در امان نیستند.

ممیزهای مالیاتی بدنبال تامین منافع دولت و دریافت مالیات حداکثری از مودی هستند. و حسابدار خوب باید ضمن اطلاع و رعایت استانداردهای حسابداری ، دستورالعمل ها و بخشنامه های مالیاتی از حقوق حقه کارفرمای خود دفاع کند تا کارفرما مشمول پرداخت مالیات اضافی یا انواع جرایم مالیاتی نشود.

قرارداد های کار موقت و بیمه تامین اجتماعی

اگر شما از آن دسته کارفرمایان هستید که  حسابدار توانمندی در استخدام خود دارید  که از مبانی حقوقی آگاهی داشته و قوانین بیمه ای را به خوبی می داند ، خود را از خوش شانس ترین کارآفرینان بدانید! اگر هم چنین فردی را ندارید یا به فکر استخدام چنین فردی نیفتادید ، حتما به فکر چاره باشید.

اگر خوش شانس نیستید ، دوراندیش باشید

ما به شما راهکاری معرفی می کنیم که تمام این ریسک ها و خطرات را از خودتان دور می کنید. شما کارفرمای موفقی بوده اید که در این شرایط اقتصادی توانسته اید کسب و کار خودتان را حفظ کنید و یا رونق ببخشید. پس آخرین قدم را نیز هوشمندانه بردارید. اقدام هوشمندانه و مطمئن شما  یعنی انتخاب یک موسسه حسابداری خبره است که تمام نیازهای مالی و حسابداری شما را برآورده کند. یک شرکت خدمات حسابداری و مالی که موجب شود شما با فراغ بال به اداره کسب و کار خود بپردازید و اصلا نگران پرداخت مالیات ناحق نباشید. گزارشهای تحلیلی و مدیریتی موثر دریافت کنید و با کارکنان خود قرارداد موقت کاری ببندید که شما را به دردسر نمی اندازد.

۲۰ خدمات مالی مهم و ضروری در محاسبان تلاشگر خبره

خدمات مالی (FINANCIAL SERVICES) مجموعه اقداماتی است که در حوزه مدیریت امور مالی یک بنگاه از پرداخت حقوق و دستمزد و ارائه لیست بیمه و اظهارنامه عملکرد و فصلی و ارزش افزوده تا تنظیم دفاتر قانونی روزنامه و کل و نظارت بر تنظیم صورت های مالی در چرخه حسابداری، انجام می شود تا هیات مدیره و سهامداران، درک درستی از روند سود و زیان بنگاه در یک سال داشته باشند.

تمام این خدمات را باید از شرکت حسابداری و خدمات مالی محاسبان تلاشگر خبره بخواهید.

موسسه خدمات مالی و حسابداری محاسبان تلاشگر خبره با کادری مجرب در حوزه های زیر آماده خدمات رسانی به تمام شرکتهای تولیدی ، بازرگانی و خدماتی است:

  خدمات مالیاتی شامل :

تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی – تحریر دفاتر قانونی -  ثبت نام، تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده – دریافت گواهینامه ارزش افزوده – مشاوره مالیاتی در خصوص مالیات عملکرد شرکتها، مالیات تکلیفی، ارزش افزوده – تنظیم گزارشات فصلی (خرید و فروش) – تنظیم گزارش مالیات حقوق پرسنل – تهیه و تنظیم صورت معاملات فصلی و ارسال آن در سامانه سازمان امور مالیاتی کشور – تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و ثبت آن در سامانه اداره مالیات بر ارزش افزوده – تحریر دفاتر قانونی شامل دفتر روزنامه و کل و همچنین دفاتر درآمد و هزینه – تهیه و تنظیم اظهارنامه عملکرد و ارسال آن در سامانه سازمان امور مالیاتی کشور – شرکت در دفاعیات مالیاتی و پیگیری پرونده های مالیاتی

 خدمات حسابداری شامل :

-انجام کلیه امور حسابداری شرکت های بازرگانی ، شرکت های پیمانکاری ، شرکت های تولیدی و صنعتی و فروشگاه ها – استقرار نماینده و کادر حسابداری در سطوح مختلف بر حسب نیاز شرکت به صورت پاره وقت و تمام وقت و پروژه ای – نظارت بر واحد مالی جهت کنترل اسناد حسابداری – ساماندهی و به روز رسانی حسابهای معوق – تهیه ، نصب ، راه اندازی و پشتیبانی فنی انواع نرم افزارهای حسابداری و شبکه – پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی – بستن حساب ها و تهیه صورت های مالی – ثبت اسناد و مدارک حسابداری بصورت سیستمی و مکانیزه و همچنین بایگانی اسناد حسابداری – تهیه گزارشات مالی میان دوره و سالیانه و تهیه صورتهای مالی – نظارت و کنترل حسابها بصورت مداوم

مشاوره کلیه خدمات حسابرسی شامل :

– حسابرسی صورتهای مالی– حسابرسی داخلی – بررسی اجمالی صورتهای مالی – حسابرسی مالیاتی – حسابرسی عملیاتی و اجرای روشهای توافقی رسیدگی به صورتهای مالی –  ارائه گزارشهای حسابرسی صورتهای مالی شرکت به بانک ها جهت دریافت وام و تسهیلات بانکی

خدمات اداری و پرسنلی شامل :

– انجام امور کارگزینی و استخدامی– تنظیم و انعقاد قراردادهای کار مدت معین کارکنان ، قراردادهای آزمایشی، قراردادهای تمدیدی، قراردادهای تجدیدی، قراردادهای مشاوره، انتقال، جابجایی، خاتمه خدمت کارکنان و سایر موارد مشابه طبق ضوابط و دستورالعملهای وزارت کار – تهیه پرونده پرسنلی به صورت دستی و مکانیزه و نگهداری امن و محرمانه از محتویات آن – ثبت نام بیمه ای افراد ، تهیه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی – ثبت ، تهیه و تنظیم کارکرد کارکنان و ثبت مرخصی ها و غیبت های روزانه و ساعتی کارکنان، ماموریت، اضافه کاری، شب کاری، نوبت کاری، جمعه کاری و سایر موارد قانونی – نصب ، راه اندازی و پشتیبانی انواع دستگاه های ساعت زنی و ورود و خروج کارکنان – تهیه لیست های حقوق و مزایای کارکنان، تهیه لیست های بیمه ای و پرداخت حقوق و مزایای ماهیانه کارکنان و تهیه و توزیع فیش حقوق به نیابت از کارفرما – انجام امور مربوط به صدور و تمدید دفترچه های درمانی تامین اجتماعی

آدرس موسسه خدمات مالی و شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره :

تهران خیابان شریعتی، سه راه طالقانی پلاک ۱۴۴ واحد ۲

اطلاعات تماس : ۷۷۶۴۸۷۳۱ -  ۷۷۶۴۸۷۳۲

آدرس سایت: http://mohasebankhebreh.com/