بعید است استقلال به پرسپولیس برسد

 نامجومطلق در خصوص شرایط استقلال بعد از حضور وینفرد شفر در این تیم به خبرورزشی می‌گوید: استقلال قبل از آمدن شفر شرایط بدی داشت و این تیم از لحاظ فنی، بدنی و روحی و روانی آشفته بود اما آمدن شفر شوک خوبی به استقلال داد. این تیم به مرور زمان از آن وضعیت بحرانی خارج شد و حتی دیدیم که در بازی‌های اخیر شرایط فنی و روحی بازیکنان در وضعیت بهتری قرار گرفت.

نامجومطلق ادامه می‌دهد: استقلال در بحث دفاع تیمی هم وضعیت بهتری پیدا کرده است ولی برخی از مشکلات در این تیم باید حل شود. استقلال در خط حمله نیاز به یک مهاجم گلزن تمام‌عیار دارد و در سمت چپ هم نیاز به جذب بازیکن دارد. کادر فنی باید برای تقویت دفاع میانی هم بازیکن جذب کند و این اقدامات می‌تواند شرایط استقلال را بهتر کند.

نامجومطلق در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: در حال حاضر جدا از پرسپولیس، تیم‌های دیگر اختلاف زیادی با استقلال ندارند و من معتقدم که استقلال می‌تواند خودش را به بالای جدول بکشد و حتی به حضور در رده دوم و سوم فکر کند. شرایط پرسپولیس البته متفاوت است و گرفتن این تیم بسیار سخت است. اگر اتفاق خاصی نیفتد، پرسپولیس قهرمان خواهد شد و بعید است استقلال به پرسپولیس برسد.