آمادگی شهرآفتاب برای میزبانی نمایشگاه کتاب

محمودرئوف قادری سرپرست شهر آفتاب با اشاره به فرصت 10 روزه شورای سیاستگذاری سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب به شهرداری تهران برای تامین فضاهای مناسب مورد نیاز و همچنین رفع نواقص سال گذشته و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به ناشران و مردم برای تعیین تکلیف محل برگزاری نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: مجموعه شهر آفتاب برای برپایی نمایشگاه کتاب در این محل آمادگی کامل دارد.

سرپرست شهر آفتاب با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که بین شهرداری و وزارت ارشادصورت گرفته بیان کرد: در تفاهم‌نامه قید کردیم با همه امکاناتی که داریم و با توجه به آنچه که در توان ما است برای برگزاری نمایشگاه کتاب آمادگی داریم.

وی با بیان اینکه در تفاهم‌نامه تاکید شده که این کار با امکانات موجود برگزار شود، اظهار کرد: پیش از این هم دو بار با امکانات موجود نمایشگاه را برگزار کردیم و در حال حاضر هم با همین امکانات آماده هستیم.

قادری در خصوص شرایط نقل و انتقال بازدید کنندگان گفت: در این مورد هیچ مشکلی نداریم و اکنون مترو شهر آفتاب که ایستگاه آن در داخل نمایشگاه است به راحتی می‌تواند مسافرگیری کند.

وی افزود: علاوه بر مترو امکانات دیگر مانند اتوبوس‌ و سایر سرویس‌ها بازدید کنندگان را از محل پارکینگ‌ها به داخل نمایشگاه‌ها انتقال می‌دهند.

قادری خاطرنشان کرد: مترو می‌تواند به هر میزانی که نیاز است با فاصله کمتری مسافرگیری کند.

سرپرست شهر آفتاب در پایان با اشاره به بارندگی‌های سال گذشته که در کار نمایشگاه اخلال ایجاد کرد، گفت: بخشی از مشکل برطرف شده و بخشی دیگر هم در زمان باقی مانده قابل حل است.