تارتار: داور پنالتی ما را نگرفته باشد، به راحتی از آن نمی‌گذرم

مهدی تارتار پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: باید بگویم بازی کاملاً یک‌طرفه بود و دروازه‌بان حریف روز خوبی را پشت سر گذاشت. در روزی که می‌توانستیم با اختلاف حریف‌مان را شکست دهیم آنها حرفه‌ای‌تر بودند و از تک موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردند.

وی در ادامه افزود: اگر داور پنالتی ما را نگرفته باشد، به راحتی از آن نمی‌گذرم و داور باید بابت آن در دنیا و آخرت جواب بدهد! اگر آن پنالتی گل می‌شد، می‌توانستیم برنده بازی باشیم. داور اگر اشتباه کرده باشد، تأثیر مستقیمی در نتیجه مسابقه داشته است. امیدوارم من اشتباه کرده باشم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه گفته می‌شود پنالتی‌های زیادی برای پارس جنوبی گرفته می‌شود، تصریح کرد: می‌گویند داوران زیاد برای پارس جنوبی پنالتی می‌گیرند و ما چوب آن را می‌خوریم. ما بازیکنان تکنیکی زیادی در ترکیب داریم و مدافعان مجبور می‌شوند روی آنها خطا کنند. کارشناسان داوری هم می‌گویند همه پنالتی‌های ما درست بوده است. درست نیست به خاطر اینکه در برنامه‌های تلویزیونی گفته می‌شود برای ما زیاد پنالتی می‌گیرند،به راحتی از پنالتی ما بگذرند. پنالتی درست باید اعلام شود.

تارتار در مورد اینکه آیا تیمش در تعطیلات نیم‌فصل مهاجمی جذب خواهد کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: ما جزو تیم‌هایی هستیم که خط حمله خوبی داریم، اما الان مهاجمی بهتر از مهاجمان تیم ما در بازار نقل‌وانتقالالت نیست که بخواهیم او را به خدمت بگیریم. بازیکنان خارجی هم معمولاً تیم دارند و برخی از آنها هم زمانی که می‌آیند، کیفیت بالایی ندارند که بخواهیم برای آنها هزینه کنیم. همچنین بودجه ما محدود است و نمی‌توانیم هزینه زیادی داشته باشیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا بازیکنانی چون امید سینک که همیشه مصدوم هستند، همچنان در تیم حضور دارند و از لیست تیم حذف نمی‌شوند، گفت: بازیکن مصدوم باید به میادین بازگردد. سینک یکی از بهترین بازیکنان ما است و این در مرام مردانگی و انسانیت نیست که وقتی بازیکنی مصدوم می‌شود، او را کنار بگذاریم. او در هفته‌های بعد به تیم ما اضافه خواهد شد و بازیکن تأثیرگذاری برای پارس جنوبی محسوب می‌شود.

سرمربی پارس جنوبی در این مورد که گفته می‌شود پارس تاکتیک خاصی ندارد، خاطرنشان کرد: نظر شما قابل احترام است ، اگر بازیکنان ما به تیم اضافه شوند، بهتر از این می‌شویم. بازیکنان خلاق ما مصدوم هستند.

تارتار درباره مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی، با بیان اینکه مسئولان تلاش می‌کنند این مشکل برطرف شود، گفت: خدا را شکر پاداش اعضای تیم پرداخت شده است. مدیران زحمت می‌کشند و یوسفی (مدیر منطقه ویژه پارس جنوبی و رئیس هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی)  و الماسی (نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی) تلاش می‌کنند تا مشکلات رفع شوند.