وجود موش های مزاحم را گزارش کنید

ناهید خداکرمی گفت: طرح موضوع هجوم موش‌ها به شهر در زمان زمین لرزه احتمالی در شهر تهران به هیچ وجه صحت ندارد.

وی افزود: بیان مطالبی کذب در راستای هجوم موش‌ها به شهر برای تشویش اذهان عمومی است و شهروندان نباید به این موضوع توجه داشته باشند.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت موش‌های شهر تهران اظهارکرد: در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، تعداد موش‌های موجود در شهر چندان قابل توجه نیستند.

خداکرمی ادامه داد: بار‌ها به شهروندان تهرانی اعلام کرده ایم که اگر در محله خود موشی را مشاهده می‌کنند این موضوع را به شهرداری مناطق خود اطلاع دهند.

وی از اعلام آمادگی کمیسیون سلامت شورای شهر برای همکاری با شهروندان در حوزه موش‌های تهران خبرداد و خاطرنشان کرد: این آمادگی را داریم که گزارش‌های ارائه شده از سوی شهروندان را مورد پیگیری قرار دهیم.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد: مردم اگر فکر می‌کنند که در محلات آن‌ها هر نوع موشی اعم از زنده خوار، آدم خوار و یا موش معمولی وجود دارد موضوع را اطلاع دهند.

خداکرمی با اشاره به گزارش‌های درخواستی از مناطق مختلف شهر تهران به منظور ارائه گزارش در مورد حیوانات موذی شهر تصریح کرد: اکنون معضل وجود حیوانات موذی در شهر تهران جدی نیست و ما طی گزارشی که از مناطق مختلف شهر تهران دریافت کرده ایم، تعداد حیوانات موذی موجود در شهر چندان زیاد نبود.

وی در خصوص اصلی‌ترین معضلات شهر تهران اذعان کرد: در حال حاضر معضلاتی مانند آلودگی هوا و ترافیک از جمله اصلی‌ترین مشکلات ما در حوزه مدیریت شهری است و باید در این زمینه اطلاع رسانی‌های لازم صورت گیرد.