تمجید زیدان از بازیکنان نیمکت نشین رئال

پیروزی سه بر صفر رئال مادرید در بازی دیشب (پنجشنبه) برابر نومانسیا در جام حذفی ‌اسپانیا باعث شد از همین حالا خیال رئال مادریدی ها برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی راحت شود.

در ترکیب تیم زیدان در این بازی اغلب بازیکنان نیمکت نشین این تیم حضور داشتند و تنها گرت بیل و دنی کارواخال، دو بازیکنی بودند که از تیم اصلی حضور داشتند.

زین الدین زیدان بعد از پایان مسابقه، گفت‌: بازی در زمین نومنسیا هیچ وقت آسان نیست. آنها بازی خوبی را انجام دادند و کار را برای ما سخت کردند. خوشبختانه نتیجه‌ خوبی نیز گرفتیم. ما بازیکنانی را به زمین فرستادیم که اغلب بازی نمی‌کنند و فرصت چندانی برای بازی به آنها نمی رسد. با این حال نمایش خوبی داشتند. آن هم برابر تیمی که هیچ وقت تسلیم نمی‌شود. من برای این بازیکنان خیلی خوشحال هستم  که بازی جدی و خوبی را ارائه دادند.

سرمربی رئال مادرید در ادامه‌ ‌اضافه کرد: هنوز صعود ما به مرحله بعدی قطعی نشده است. یک بازی دیگر خواهیم داشت. آن بازی را هم جدی خواهیم گرفت و با نفرات آماده‌ای پا به میدان مسابقه خواهیم گذاشت.  ‌دقیقا مانند این بازی که نفرات شایسته ای در تیم ما قرار گرفتند و عملکرد خیلی خوبی هم از خود بر جای گذاشتند.