فیلتر فضای مجازی مناسب نیست/ نباید جلو کسب و کار مردم را گرفت

حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکار نیوز با اشاره به فیلتر فضای مجازی از جمله تلگرام گفت: ما معتقدیم که فضای مجازی محسنات و مضراتی دارد که محسنات آن یک فرصت است و باید از آن بهره برد.

وی افزود: فضای مجازی در عین حال نباید رها شده باشد و باید مسئولین آنرا کنترل کرده و از بد آموزی آن جلوگیری کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اغتشاشات روزهای گذشته تصریح کرد: برخی از جوانان و افرادی که در این اغتشاشات بوده و به تخریب اموال عمومی و آتش زدن بانک ها اقدام می کردند، تحت تاثیر همین فضای مجازی و اخبار دروغین آن بودند.

حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد افزود: متاسفانه در ایام اغتشاشات در فضای مجازی اینگونه وانمود می شد که مسئولین همه مفسد هستند و همه خوردند و بردند.

وی با بیان اینکه راه بیان اعتراض و مشکلات دروغپردازی و جوسازی در فضای مجازی نیست، تصریح کرد: هر چند با فیلتر کردن فضای مجازی، از ادامه این جو سازی ها جلوگیری شد اما باید دانست که در فضای مجازی خیلی کسب و کار وجود داشت و خیلی افراد با استفاده از فضای مجازی هم شغل ایجاد کردند و هم خود کسب درآمد داشتند.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید اعتراضات و احساس  نارضایتی مردم را مدیریت کرد، گفت: بعد از اغتشاشات مردم با حضور یکپارچه خود پاسخ اغتشاشگران را دادند و فتنه جدید دفع شد اما مسئولین باید برای پیگیری مطالبات و تحقق خواست آنها تلاش کنند.

 حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد با بیان اینکه بیکاری یکی از معضل اصلی امروز کشور است، گفت: همچنین کاهش گرانی و حل مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی – اعتباری و تعیین تکلیف سرمایه ها و پولهای آنها از جمله مطالبات مردم است که باید مورد توجه مسئولین باشد.