رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت حجاب در کشور، رئیس جمهور را مخاطب قرار داد و گفت: وضعیت حجاب در دولت اصولگرا به مراتب بدتر از دوره اصلاحات است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی رهبر در حاشیه جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس، در جمع خبرنگاران با انتقاد از وضعیت حجاب در جامعه و مطابق نبودن آن با ارزش های انقلاب اسلامی گفت: در دوران اصلاحات من به خاتمی رئیس جمهور وقت گفتم که وضعیت حجاب مناسب نیست و نسبت به این مسئله به وی هشدار داده بودم اما اکنون متاسفانه شاهدیم که در دولت اصولگرا وضعیت حجاب به مراتب بدتر از آن دوره است و با ارزش های اسلامی مطابقت ندارد.

وی تاکید کرد: من این هشدار و انتقاد را به احمدی نژاد گفته ام.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به جلسه این فراکسیون با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جلسه ای که با ایشان داشتیم از وضعیت تئاتر و سینما و عدم مطابقت فعالیت های این گروه ها با ارزش های انقلاب اسلامی به وی تذکر داده ایم.

نماینده اصفهان در مجلس اظهار داشت: اینگونه رفتارها در سینما و تئاتر ایران مناسب نیست و منجر به بروز ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی در جامعه می شود.

وی با مخاطب قرار دادن وزیر ارشاد گفت: تصور نکنید چون فصل تابستان تمام شده فراکسیون روحانیون مجلس در مورد حجاب کوتاه می آید، ما در زمستان هم حجاب را رصد می کنیم و تا زمانی که موضوع حجاب در ایران اسلامی نشود، کوتاه نخواهیم آمد.

حجت الاسلام رهبر همچنین از استمرار جلسات فراکسیون روحانیون با وزارت ارشاد و رئیس سازمان صدا و سیما خبر داد و گفت: فراکسیون روحانیون بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مسئله حجاب تاکید دارد.