داریوش کاردان برنامه‌ای شبیه «صندلی داغ» می سازد

داریوش کاردان مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون  با اشاره به تولید برنامه ای مشابه «صندلی داغ» بیان کرد: طرحی دارم برای تولید یک برنامه به شکل هاردتاک که ۶ ماه است آن را ارایه کرده ام ولی هنوز جوابی نگرفته ام.

وی ادامه داد: این برنامه برای شبکه یک ساخته می شود و به تازگی دکورهای آن هم آماده شده است و فقط منتظریم تا مدیران جواب بددهند و ما آن را به تولید برسانیم.

کاردان با اشاره به ویژگی این برنامه اظهار کرد: یکی از ویژگی های من که مردم آن را دوست دارند صراحت است و امیدوارم در این برنامه هم بتوانم این صراحت را با مهمانان داشته باشم.

این مجری با اشاره به اینکه اکنون جای یک برنامه صریح که بانشاط هم باشد در تلویزیون خالیست، بیان کرد: امیدوارم پذیرش آن هم از طرف مقابل و مدیران صداوسیما وجود داشته باشد. به هر حال  ما دوستدار مردم هستیم و وقتی می گوییم جایی اشکالی وجود دارد برای این است که اصلاح شود. البته عده ای این نوع پرسش را بلد نیستند و به همین دلیل است که برنامه ها یا تعطیل یا لوث شده اند.

وی درباره زمان به تولید رسیدن برنامه عنوان کرد: زمان را نمی دانم. من خوشحالم که مرتضی میرباقری معاون سیما این ماموریت را به ما داد و ناراحتم که چرا اجرا نمی شود. به هر حال ما تلاش خود را در این مدت انجام داده ایم و امیدوارم زودتر اتفاق بیفتد.

کاردان درباره اینکه با وجود حضور مسئولان در برنامه های متعدد سیما آیا باز هم برنامه ای مشابه «صندلی داغ» می تواند موفق باشد یا خیر، گفت: مسلما ساخت این برنامه در حال حاضر بسیار سخت تر است ولی فکر می کنم وجود آن هم لازم است و هم تاثیرگذار خواهد بود.

وی در پایان درباره چگونگی چالش با مهمان اظهار کرد: مهمانان مختلفی از حوزه های گوناگون به برنامه می آیند و من در عین اینکه با آنها چالش می کنم با آنها شوخی هم دارم چراکه اصل بر صمیمیت است. ما با کسی دعوا نداریم فقط مساله را بیان می کنیم و طرف مقابل درباره آن پاسخش را می دهد.