برگزاری کنسرت سالار عقیلی و ارکستر ملی ایران

ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی ساعت ۱۸ روز جمعه  ۲۹ دی ماه در سالن هلال احمر سمنان به اجرای برنامه می پردازد.

در این برنامه ۱۸ قطعه اجرا می‌شود که دو قطعه ایران و تبریز در مه با اشعاری از افشین یداللهی و آهنگسازی بابک برزین، «ایران جوان» با آهنگسازی پیمان سلطانی و شعر بیژن ترقی، «خوشه چین» از روح الله خالقی  با شعر کریم فکور، «افسون سخن» از نصرالله زرین پنجه  و شعر نظام فاطمی از قطعات این اجرا هستند. در فهرست دیگر قطعات اجرای ارکستر ملی ایران نیز می‌توان به «نغمه نوروزی» اثر روح الله خالقی و شعر رهی معیری، «ساغر» از همایون خرم و شعرمعینی کرمانشاهی، «شکوه گل» از عبدالکریم مهر افشان، «از خون جوانان لاله دمیده» از عارف قزوینی و «جام مدهوشی» از علی تجویدی با شعر بیژن ترقی اشاره کرد.

«گلرخ»، «از تنهایی گریه مکن» و «مرا رها مکن» به آهنگسازی ابوالفضل صادقی نژاد و قطعه «سپید و سیاه» به آهنگسازی نسیم شاملو  با هنرنمایی پیانو «حریر شریعت زاده» آثار دیگری هستند که در این کنسرت همراه قطعات دیگری چون «سرود گل» و «سبکبال» از حسین دهلوی، «دو نغمه بختیاری» از روح الله خالقی و پرلود «جام تهی» از فریدون شهبازیان به مخاطبان ارایه می شوند.