کری بازیکن سایپا بعد از تساوی مقابل استقلال

امید خالدی در مورد تساوی یک بر یک مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود باید سه امتیاز بازی را می گرفتیم ولی از خوش شانسی استقلالی ها بود یا بدشانسی ما بازی مساوی شد. بازیکنان سایپا تا دقیقه 96 برای برد تلاش کردند ولی نشد.

وی در مورد اینکه سایپا رکورد گل نخوردن استقلال را شکست گفت: ما توجهی به رکورد استقلال نداشتیم و فقط بازی خودمان را انجام می دادیم و به دنبال برد بودیم. قسمت نشد استقلال را شکست بدهیم دو بار فقط توپ را به تیرک دروازه حریف زدیم.

مدافع سایپا در مورد وضعیت مالی باشگاه گفت: قبل از بازی 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شد و روز گذشته نیز مدیرعامل گروه خودرو سازی و مدیرعامل باشگاه به رختکن تیم آمدند و به علی دایی سرمربی تیم اعلام کردند که مشکلات مالی ظرف یک هفته آینده حل خواهد شد. علی دایی نیز به نقل از این مدیران به بازیکنان گفت که مشکلات مالی به زودی حل خواهد شد.

خالدی در مورد بازی هفته آینده با تراکتورسازی تبریز گفت: بازی سختی با این تیم در سرمای تبریز داریم. تراکتورسازی تیم قدرتمندی است و بازیکنان خوبی دارد اما ما در این بازی هم به دنبال برد هستیم.

وی در مورد اینکه گفته می شود دنیزلی سرمربی تراکتورسازی خواهد شد، عنوان کرد: توجهی به تغییر سرمربی در تراکتورسازی نداریم. سرمربی قرار نیست بازی کند این بازیکنان هستند که باید در میدان بدوند و حضور داشته باشند که تراکتورسازی بازیکنان خوبی دارد و ما هم روی بازی و پیروزی تلاش می کنیم.