آخرین وضعیت جسمانی بازیگر مشهور/عکس

مهوش وقاری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص حال این روزهای همسرش محسن قاضی مرادی گفت: خدا را شکر حال او خوب است و تغییر خاصی در این مدت نداشته است.

وی افزود: متاسفانه خانه سینما هیچ کاری برای ما هنرمندانی که سال‌هاست فعال هستیم، انجام نمی‌دهد. در این مدت هیچ فردی از مدیران و دست‌اندرکاران جویای احوال اقای قاضی مرادی  نبوده است.

 

 

وقاری در خصوص دعوت همکاران برای دیدن تئاتر اظهار داشت: در این مدت دوستان برای تماشای تئاتر از ما دعوت می کنند؛ البته آماده کردن آقای قاضی مرادی طول می کشد اما برای تغییر روحیه اش مفید است.

وی افزود: محسن در جمع همکاران و قرار گرفتن در جریان اتفاقات روز را دوست دارد؛ زمانی که در جمع نسل جوان تئاتر قرار می گیریم از آنها انرژی مثبت دریافت می کنیم و آنها هر تئاتری که به تماشای آن رفته ایم را تقدیم محسن کرده اند.

وقاری در خصوص پیشنهاد های اخیر خود بیان کرد: امسال چند پیشنهاد خوب برای بازی در تئاتر و تلویزیون داشتم، اما متاسفانه به دلیل اینکه نمیتوانستم همسرم را تنها بگذارم این پیشنهاد ها را قبول نکردم. البته عوامل پشت صحنه این کارها خیلی لطف داشتند و هماهنگی خوبی با من داشتند، اما در نهایت من نتوانستم در این پروژه ها حضور پیدا کنم.