آفتاب: اعلام شیوه جدید قرعهکشی برای خریداران سریال قهوه تلخ اعتراضاتی را در بین مردم ایجاد کرده است.

در آگهی جدیدی که برای مجموعه هفتم این سرالخ در روزنامه‌های کشور منتشر شده، آمده است: فقط کسانی در قرعه‌کشی اولین آپارتمان شرکت داده خواهند شد که مجموعه اول تا دهم را تهیه کرده و پیامک مربوط به هر مجموعه را جداگانه " از یک خط تلفن همراه " ارسال نمایند.

در حالی‌که پیش از این برای ارسال از یک خط تلفن همراه و همچنین تهیه کامل مجموعه اول تا دهم قیدی تعیین نشده بود و این باعثنارضایتی خریدارانی شده که کد قرعه‌کشی را بعضا از طریق شماره‌های مختلف ارسال کرده‌اند.

افرادی که مقابل یک کیوسک روزنامه‌فروشی در میدان هفت‌تیر، آگهی مربوط به این سریال را دیدند از این برخورد اظهار گلایه کردند.

یکی از هموطنان که خود را مجید و کارمند معرفی کرده بود گفت: در حالی که در ابتدا این چنین شرط نکرده بودند ولی متاسفانه شرایط شرکت در قرعه‌کشی را می‌خواهند محدودتر کنند. ضمن اینکه تعدادی از این شماره‌ها از طریق تلفن خودم و تعدادی دیگر را از طریق تلفن همسرم، برای‌شان ارسال کردیم.

خانم خانه‌داری هم خواستار اصلاح این روش قرعه‌کشی شده بود و تصریح کرد: اکنون که این مجموعه به پایان قسمت دهم نزدیک می‌شود که نباید این را اعلام می‌کردند و این نوعی ایجاد حس " بی‌اعتمادی " در بینندگان را به‌وجود می‌آورد.

در این آگهی آمده است: هدیه‌ ویژه‌ای که در پایان مجموعه دهم برای این قرعه‌کشی درنظر گرفته شده، یک دستگاه آپارتمان ۲ خوابه با وسایل کامل خواهد بود.

گفتنی است همچنین در این آگهی از ورود مهران مدیری در مجموعه هفتم قهوه تلخ خبر داده شده است.