نتانیاهو: با مایک پنس درباره ایران صحبت خواهیم کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفر نفر دوم دولت آمریکا به سرزمین‌های اشغالی، از رایزنی با این مقام آمریکایی درباره ایران صحبت کرد.

«مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا که امروز یکشنبه در اردن با شاه این کشور دیدار کرده، قرار است در ادامه سفر خود به منطقه، به سرزمین‌های اشغالی هم برود.

به گزارش «تایمز اسرائیل»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه درباره این سفر سخن گفت.

بنیامین نتانیاهو گفت: «عصر امروز، مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا یک دوست بزرگ و واقعی دولت اسرائیل به اینجا خواهم آمد».

او ادامه داد: « «ما درباره تلاش‌های دولت ترامپ برای مقابله با تجاوزگری ایران و برنامه هسته‌ای ایران و البته افزایش امنیت و صلح منطقه صحبت خواهیم کرد. همه آنهایی که واقعا در تلاش برای حصول به این اهداف هستند می‌دانند، هیچ جایگزینی برای رهبری آمریکا وجود ندارد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اعلام خبر بایکوت کردن سخنرانی مایک پنس در پارلمان رژیم صهیونیستی(کنست) توسط نمایندگان عرب آن به شدت انتقاد کرد و چنین کاری را «فضاحت» و «رسوایی» خواند.

نتانیاهو گفت: « این فضاحت بار است که اعضای کنست درنظر دارند این بازدید مهم در کنست را تحریم کنند و حتی برای ایجاد اخلال در آن برنامه ریزی کنند. همه ما آنجا خواهیم بود و به مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا احترام بزرگی که شایسته آن است، نشان خواهیم داد».