آخرین وضعیت جسمانی مهدی قائدی در بیمارستان

هافبک بوشهری تیم استقلال تهران شب گذشته در یک سانحه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستانی در بوشهر شد.

مهدی قائدی که برای پیگیری کارهای دانشگاهش به بوشهر سفر کرده بود، شب گذشته  پس از اتمام دیدار دو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و اوکراین از سری تورنمنت بین‌المللی جام پرشین‌کاپ در ورزشگاه ساحلی دهکده گردشگری  بوشهر و در حال برگشت به منزل، دچار سانحه رانندگی شده است.

 گفته می‌شود وی به دلیل خونریزی شدید از ناحیه شکم به اتاق عمل بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

در این سانحه رانندگی سه نفر دیگر از سرنشینان خودرو وی نیز دچار جراحت‌ شدند که دو نفر به شکل سطحی آسیب دیده و از بیمارستان مرخص شده‌اند و یک نفر دیگر نیز در ای سی یو بیمارستان بستری شده است.

ترمیم پارگی کبد بازیکن استقلال تهران در بوشهر انجام شد

مهدی قائدی هافبک جوان بوشهری تیم استقلال تهران که شب گذشته به دلیل سانحه رانندگی به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شده بود، برای ترمیم پارگی کبد به اطاق عمل منتقل و با حضور تیمی از متخصصان جراحی این بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت.

یک منبع آگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: مهدی قائدی هافبک جوان بوشهری تیم استقلال تهران که شب گذشته به دلیل سانحه رانندگی به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شده بود، در اتاق عمل این بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت.

 وی که خواست نامش فاش نشود، افزود: در این سانحه رانندگی به کبد وی آسیب رسیده بود که برای ترمیم پارگی کبد به اتاق عمل منتقل و با حضور تیمی از متخصصان جراحی این بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت.

این منبع آگاه تصریح کرد: هم اکنون وی در ای‌سی‌یو این بیمارستان و در زیر دستگاه ونتیلاتور بستری است و به احتمال فراوان با برگشت و طبیعی‌شدن تنفس وی، تا قبل از ظهر امروز از دستگاه جدا می‌شود و می‌تواند تنفس طبیعی داشته باشد.

وی یادآور شد: وضعیت عمومی وی تا این لحظه خوب گزارش شده و خطری متوجه سلامتی وی نیست.