غیبت روحانی در جلسات مجمع یادآوری انتقاد ناطق‌نوری

غیبت‌های ادامه‌دار رئیس‌جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام از زمان مرحوم هاشمی رفسنجانی شروع شد و تا به امروز که چندین و چند جلسه از ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی می‌گذرد، تداوم یافته است.
وی کماکان در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا نمی‌کند. این موضوع از دوران «هاشمی رفسنجانی» وجود داشت و در زمان ریاست «آیت‌الله هاشمی شاهرودی» تداوم یافته و بسیار طولانی مدت شده است.
اولین جلسه مجمع به ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی شنبه 1 مهرماه با حضور اعضای آن تشکیل شد که حسن روحانی غایب این جلسه بود. حال  چندین و چند جلسه از حضور آیت‌الله شاهرودی در صدر مجمع گذشته و روحانی هنوز فرصت نکرده در جلسات شرکت کند.
غیبت در جلسات مجمع در حالی است که اخیرا عبدالله ناصری مشاور خاتمی، گفته بود: روحانی در مقایسه با همه روسای جمهور پیشین کشور، وقت برای دولت نمی‌گذارد. می‌گویند او از ساعت 9/30 صبح تا 19 سرکار است. این را تردید ندارم و یکی از اعتراضات و انتقاداتی است که دوستان روحانی به او دارند. ناطق‌نوری در همین زمینه به روحانی اعتراض کرده و گفته؛ من الان فقط یک حوزه علمیه در لواسان دارم، از ساعت 6/30 صبح آنجا حاضر می‌شوم و شما باید کمی زودتر بروید و به سخنان وزرایتان گوش کنید. رئیس‌جمهور حوزه‌های کلیدی را شوخی گرفته است. او به دلیل روحیه‌اش مشورت‌پذیر نیست. روحانی در حوزه اقتصادی موفق عمل نکرد و حوزه اقتصادی دولت بسیار به هم ریخته است.