بازیکن پرسپولیس: پیراهن ژاوی را نمی خواهم

محسن ربیع خواه درباره شروع مقتدرانه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با برتری ۳ بر صفر این تیم مقابل نسف قارشی ازیکستان گفت: تمام اهالی فوتبال می دانند که اولین بازی در تمام رقابت ها، مهم ترین بازی است و ما هم توانستیم با حمایت همه جانبه هواداران گام اول را پشت سر بگذاریم و دیدار با نسف قارشی را با نتیجه خوبی به پایان برسانیم.

او درمورد حمایت هواداران پرسپولیس با وجود بارش شدید باران، بیان کرد: دم هواداران گرم که در این هوای بارانی پرسپولیس را تنها نگذاشتند و با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کردند. خدا وکیلی آن ها خیلی مرد هستند.

ربیع خواه درباره برنامه های پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا باتوجه به قطعی بودن قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهارکرد: قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر قطعی نشده است و باید تا جایی که امکان دارد امتیازها را جمع کنیم. در آسیا هم سعی می کنیم از تجربه فصل گذشته استفاده کنیم و دست کم عملکردمان را در دوره قبلی تکرار کنیم.

هافبک دفاعی پرسپولیس درباره تقابلش با ژاوی هرناندز، فوق ستاره فوتبال اسپانیا در دیدار هفته آتی السد و پرسپولیس، گفت: تا امروز(سه شنبه) تمام‌ تمرکزم‌ روی بازی با نسف قارشی بود اما از اکنون روی دیدار با السد تمرکز می کنم. ان شاالله که نتیجه آن بازی هم خوب از آب درآید. ژاوی، بازیکن بزرگی است که افتخارات زیادی در دنیای فوتبال دارد و بازی کردن مقابل او برای من افتخارآمیز است. من طرفدار بارسلونا هستم اما آخر بازی با السد دنبال گرفتن پیراهن ژاوی نمی روم چراکه دنبال اینگونه کارها نیستم.