دستان برانکو در نیمکت ذخیره‌ها باز است

محمود کلهر در خصوص بازی پرسپولیس و نسف قارشی گفت: بازی فوق‌العاده زیبا و عالی از تیم پرسپولیس شاهد بودیم البته تیم ازبکستانی تیم پرقدرت و بزرگی نبود و پرسپولیس از نقاط ضعف حریف به درستی استفاده کرد و توانست ۳ گل بزند.

وی در ادامه افزود: کار تیمی پرسپولیس بسیار خوب و هماهنگ بود و اجازه نفوذ به بازیکنان ازبکی داده نمی‌شد البته پرسپولیس در ادامه بازی‌ها نیاز به بازیکن هافبک وسط نفوذی دارد تا بهتر حمله کند و گل‌های بیشتری به ثمر برساند. باید گفت که دفاع پرسپولیس در این بازی خوب و کم اشتباه ظاهر شد و منجر به این شد تا دروازه پرسپولیس بسته بماند در واقع تیم نسف قارشی در این بازی به زانو درآمد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: دستان برانکو در نیمکت ذخیره‌ها باز است و می‌تواند در بازی‌های آینده از کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان و بشار رسن استفاده کند و بازی‌های خود را بهتر پشت سر بگذارد.

کلهر در ادامه اظهار داشت: پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا رادارد به شرط آنکه بهترین نفرات در تیم حاضر باشند و این تیم بدون عیب و نقص بازی‌ها را پیش ببرد.

وی در ادامه گفت: پرسپولیس به احتمال ۹۵ درصد قهرمان لیگ برتر است و شاگردان برانکو می‌توانند با ایجاد اختلاف امتیاز زیاد و رکورد بی نظیر از خود قهرمان لیگ برتر شوند. برانکو ابتدا باید به فکر قهرمانی در لیگ برتر باشد و در ادامه تمرکز خود را در لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.