آشپز و پزشک مخصوص برای دمبله

تیم فوتبال بارسلونا برای این که عثمان دمبله ،مهاجم فرانسوی این تیم ،هرچه سریعتر بهبودی کامل برسد و بتواند در اسپانیا جا بیفتد، تدابیر ویژه ای ،از جمله آشپز و محافظ شخصی برای او در نظر گرفته است.

دمبله، تابستان امسال با مبلغ 105 میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا ملحق شد؛ اما مصدومیت شدید او از ناحیه کشاله ران که نیازمند جراحی بود، باعث شد این بازیکن چند ماه حاشیه نشین شود.

طبق ادعای موندو دیپورتیوو، باشگاه بارسا بر این باوراست که دمبله هنوز با زندگی در اسپانیا خو نگرفته، به همین دلیل این باشگاه تمام تلاش خود را به کار بسته تا این مهاجم 20 ساله با زندگی در این کشور سازگار شود.

به همین دلیل بارسلونا برای این که دمبله مراقب رژیم غذایی خود باشد و از فست فود پرهیز کند، برای او آشپز شخصی، استخدام کرده است.

علاوه بر این،باشگاه بارسا با تقاضای این بازیکن برای داشتن باربیکو در باغچه خانه اش موافقت کرده و برای او باربیکیو مهیا کرده است. بارسا برای حفاظت از خانه دمبله برای این بازیکن جوان محافظ استخدام کرده است . همچنن چند پزشک و فیزیوتراپ نیز به طور دائم در اختیار این بازیکن جوان قرار دارند تا به بهبودی او کمک کنند.

ظاهرا این تدابیر نتیجه بخش بوده است به طوری که دمبله  روزیکشنبه توانست در تساوی صفر –صفر بارسا و ختافه ،دقایقی را برای آبی و اناری ها به میدان رفت،هرچند نتوانست گلی به ثمر برساند.