مالک PSG از عملکرد داور انتقاد کرد

سپیدپوشان شب گذشته میزبان پاری سن ژرمن بودند که موفق شدند با نتیجه 3-1 حریف را شکست دهند. با این حال در جریان بازی چندین تصمیم داور از جمله اعلام پنالتی به نفع رئال و همچنین عدم اعلام پنالتی هند به سود پی اس جی، با واکنش‌هایی از سوی باشگاه پاریسی همراه بوده و حالا مالک باشگاه نیز از تصمیمات داور انتقاد کرد.

 

 

او گفت:" وقتی ما مقابل یک تیم بزرگ بازی می‌کنیم، همیشه داستان یک جور است، یک جور. فصل قبل مقابل بارسلونا بود و این فصل مقابل رئال. بله، رئال تیم بزرگی است؛ ولی دیگر کافی است. یوفا باید کاری انجام دهد. داور بیشتر به نفع رئال سوت زد تا ما. نمی‌گویم به خاطر داوری باختیم زیرا اوضاع مشخص بود ولی جزئیات کوچک اتفاقات بزرگ را رقم می‌زنند، به خصوص کارت زرد ربیو. مطمئنا کارت زردی لازم نبود، یوفا باید کاری کند. ادامه فوتبال به این شکل امکان پذیر نیست. آفسایدی که روی کیلیان اعلام شد نیز اشتباه بود. نتیجه عادلانه نبود، فکر می‌کنم نیمه دوم بهتر بازی کردیم و موقعیت هایی داشتیم؛ ولی اشتباهاتی نیز انجام دادیم."

 

کارت زرد ربیو باعث شده تا این بازیکن، دیدار برگشت را از دست بدهد و پاری سن ژرمن قصد دارد در این رابطه، درخواست فرجام خواهی خود را ارائه کند.