اقدام غیر قانونی پرسپولیس تکرار می شود؟

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی افکار در سالهاي اخير نيز معمولا شهرداري تهران اسپانسر دو تيم شده و مبلغ قابل توجهي را هم به اين تيمها پرداخت كرده است تا هر دو نماینده شهر تهران از نظر اسپانسر خیالشان راحت باشد. اما بعد از حضور رویانیان در باشگاه پرسپولیس اقدامات غیر قانونی سرخپوشان نیز آغاز شد و در اولین گام قرارداد خود با بانک شهر را به صورت یکطرفه فسخ کرده و در دربي جام ولايت از يك اسپانسر جديد به نام شركت خودروسازي اپل استفاده كردند.

در این بین مدتی است که سرخ‌ها با تبلیغ آرم این شرکت آلمانی وارد مسابقات می‌شوند و شنیده می شود شرکت خودروسازی مورد نظر به دنبال جلب رضایت باشگاه استقلال هم هست تا به نوعی مثل سال‌های گذشته که اسپانسر دو تیم یکی بود امسال هم اینگونه شده و هر دو باشگاه یک شرکت تولیدی را تبلیغ کنند.

گفته می‌شود مسوولان شرکت خودروسازی اپل مذاکراتی به‌طور غیرمستقیم با مسوولان باشگاه استقلال انجام دادند تا هر چه زودتر آرم شرکت خود را روی لباس استقلالی‌ها هم حک کنند. چنانچه پیشنهاد مالی شرکت خودروسازی اپل مورد توجه مسوولان باشگاه استقلال قرار بگیرد عقد قرارداد این شرکت با باشگاه استقلال دور از ذهن نیست.

البته جلب رضايت باشگاه پرسپوليس با توجه به شرايط نامناسبي كه در ليگ امسال داشته چندان دشوار نبوده است اما با توجه به شرايطي كه آبيها دارند و احتمال دستيابي به جام از سوي آنها بسيار محتمل به نظر ميرسد، آبيها پول بيشتري از شركت اپل خواستهاند. اگر مديران اين شركت با خواست باشگاه استقلال موافقت كنند این احتمال وجود دارد که استقلال نیز مانند حریف سنتی خود دست به اقدامی غیر قانونی بزند.