محمد هاشمی: کشاورزی می‌کنند / فائزه هاشمی: کشاورزی نمی‌کنیم

افكار نيوز: دختر هاشمی رفسنجانی سخنان عمویش درباره شغل فرزندان رئیس مجمع تشخیص را رد کرد.

به گزارش افکار نیوز به نقل از شبکه ایران، درحالی که چندی پیش برادر هاشمی اعلام کرده بود که برادرزاده‌هایش فقط کشاورزی می‌کنند، دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت در جدیدترین مصاحبه خود تنها منبع تامین زندگی خود را درآمد شوهرش دانسته و اعلام کرده که با وجود مسئولیت‌های مختلف، از هیچ جا حقوق دریافت نمی‌کند.

*مردم در نماز جمعه پدرم آسیب دیدند

فائزه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با یک سایت اصلاح‌طلب، سخنانی را هم در مورد علت عدم حضور پدرش در نماز جمعه از حدود یک سال پیش بیان کرده است.
وی در ادعایی جالب گفته است: تا آنجایی که می دانم تا قبل ازعید مرتب برای نمازجمعه به ایشان زنگ زده شد که مثلاً شما می روید این هفته برای نماز و ایشان می گفتند نه نمی روم.
فائزه هاشمی علت این اظهارات پدرش را " آسیب دیدن مردم در نماز جمعه ۲۶ تیر " دانسته است. البته او اشاره نکرده که این آسیب دیدن به خاطر سخنان آقای هاشمی در نمازجمعه بوده یا مساله‌ای دیگر.
دختر رئیس مجلس خبرگان درباره فعالیت‌ها و مسئولیت‌هایی که دارد هم گفته است: من از همان سال اولی که وارد فعالیت‌های اجتماعی شدم اصلا حقوق نگرفتم.

*کشاورزی نمی‌کنم؛ شوهرم روانپزشک است

خانم هاشمی همچنین در پاسخ به این سوال که " یعنی شما از همسرتان کسب درآمد می کنید؟ "، آن را تایید کرده و اظهار داشته است: بله، ایشان هم دکتر روانپزشک هستند و مثل هر خانواده دیگری من هم از همان جا تامین می‌شوم.
البته چندی پیش، محمد هاشمی، برادر آقای اکبر هاشمی رفسنجانی گفته بود که فرزندان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به جز " کشاورزی در رفسنجان "، کار اقتصادی دیگری ندارند!
حضور خانم هاشمی در تجمعات مربوط به اغتشاشات و آشوب‌های خیابانی در سال گذشته نظیر درگیری‌های دانشگاه علوم و تحقیقات و همچنین آشوب‌های روز عاشورا در تهران، با انتقاد شدید مردم و نمایندگان مجلس روبرو شده بود؛ تا جایی که دادستان تهران از تشکیل پرونده برای رسیدگی به شکایات از فائزه هاشمی خبر داده است.

انتهای پیام / ب.